Autodroms » Auto Ziņas

Audi RS modeļu ikonas ceturtā paaudze – jaunais Audi RS 6 Avant

21 Aug 2019  

Audi RS modeļu ikonas ceturtā paaudze – jaunais Audi RS 6 AvantAudi jau 25 gadus piedāvā augstas veiktspējas universāļus, taču ar jauno Audi RS 6Avant Audi Sport uzsāk jaunu nodaļu Avant modeļu vēsturē. Vēl lielāka jauda apvienojumā ar uzlabotu efektivitāti un daļējo hibrīda sistēmu, padara RS 6 Avantpar nevainojamu sabiedroto visos ceļa apstākļos.

 

Jaunā Audi RS 6 Avant virsbūve ir unikāla savā segmentā, un tā spēj pārsteigt jau no pirmā acu uzmetiena. RS modelim ir ievērojami diferencētāks stils, salīdzinot ar A6 Avantbāzes modeli. Izņemot priekšējās durvis, jumtu un bagāžas nodalījuma vāku, eksterjers ir veidots pilnībā no RS modeļiem paredzētām detaļām. Virsbūve, kas abās automobiļa pusēs ar platajām riteņu arkām ir paplašināta par aptuveni 40 milimetriem, uzsver sportiskumu un Avant atšķirīgo raksturu. 22 collu lielie diski vēl jo vairāk izceļ šīs izteiksmīgās proporcijas.

Jaunais RS 6 Avantir viens no pirmajiem Audi Sport modeļiem, kam ir jaunās RS dizaina iezīmes. Tā priekšpuse ir veidota pilnībā atšķirīgi, lai starp A6 modeļiem nodrošinātu dažādu izskatu. Papildus jaunajai dzinēja pārsega formai, RS 6 Avant ir aprīkots ar priekšējām gaismām no A7 modeļa sērijas. Tās ir ne tikai platākas un sportiskāka izskata, bet tās piedāvā arī RS LED matricu ar lāzera gaismu un tumšākiem ietvariem, kas RS 6 Avant jo īpaši izceļ A6 modeļu saimē.

 

4.0 TFSI dzinējs jaunajam Audi RS 6 Avant nodrošina 441 kW (600 ZS) jaudu un attīsta 800 Nm griezes momentu. Nieka 3,6 sekundēs sportiskais automobilis ieskrienas no 0 līdz 100 km/h, savukārt 12 sekundēs RS 6 Avant spēj sasniegt ātrumu 200 km/h. Maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots pie 250 km/h robežas. Papildu aprīkojumā iespējams izvēlēties RS 6 Avant, kas spēj ieskrieties līdz 280 km/h vai pat līdz 305 km/h.

Audi RS modeļu ikonas ceturtā paaudze – jaunais Audi RS 6 AvantPateicoties 48 voltu galvenajai elektriskajai sistēmai, divu turbīnu V8 dzinējs apvieno maksimālu veiktspēju ar augstu efektivitāti. Daļējā hibrīda sistēma (MHEV) sastāv no siksnas ģeneratora–startera. Ja autovadītājs, braucot ātrumā no 55 līdz 160 km/h, atlaiž akseleratora pedāli, braukšanas pārvaldes sistēma izvēlas vienu no divām iespējām – atkarībā no braukšanas situācijas un Audi Drive Selectuzstādījumiem jaunais RS 6 Avant atgūst enerģiju vai līdz pat 40 sekundēm brauc ar izslēgtu dzinēju. Ikdienas braukšanas apstākļos tādējādi iespējams panākt degvielas ietaupījumu līdz pat 0,8 litriem uz 100 kilometriem.

Papildu efektivitātei tiek piedāvāta arī cilindru atslēgšanas sistēma (COD). Pie zema vai vidēja ātruma tā pie augstiem pārnesumiem atslēdz četrus cilindrus, apturot degvielas iesmidzināšanu un aizdedzi, kā arī noslēdz ieplūdes un izplūdes vārstus. Neraugoties uz šo efektivitāti, 4.0 TFSI dzinējs rada sportisku un izteiksmīgu V8  skaņu. Autovadītājs var ietekmēt dzinēja skaņu, izmantojot Audi Drive Select sistēmu. Pielāgojamajos RS1 un RS2 režīmos autovadītājs var izvēlēties sportisku vai sabalansētu skaņu.

Audi RS modeļu ikonas ceturtā paaudze – jaunais Audi RS 6 AvantStandarta aprīkojumā pieejamā astoņu pārnesumu tiptronic ātrumkārba ar jauno Launch Control funkciju piegādā 4.0 TFSI dzinēja jaudu pastāvīgajai visu riteņu piedziņai. Piedziņas jauda starp priekšējo un aizmugurējo asi tiek sadalīta proporcijā 40:60, izmantojot pilnībā mehānisko centrālo diferenciāli. Ja kāds ritenis izspolē, vairāk jaudas automātiski tiek nodota asij ar labāku saķeri. Priekšējiem riteņiem var tikt nodota līdz pat 70% jaudas, savukārt aizmugurējiem riteņiem – 85%.

Katra riteņa piedziņas kontroles sistēma optimizē jaunā RS 6 Avant izveicību. Papildu aprīkojumā pieejams quattro sporta diferenciālis, kas, izbraucot līkumu lielā ātrumā, pārnes jaudu pēc nepieciešamības starp aizmugurējiem riteņiem, tādējādi uzlabojot saķeri, stabilitāti un dinamiku.

Jauno Audi RS 6 Avant Eiropas un Latvijas tirgū klienti varēs pasūtīt 2020. gada pirmajā ceturksnī.

Komentāri:

Ierakstiet savu komentāru, vai trackback atgriezieties sākumā. Jūs varat subscribe to these comments ar RSS.

Esiet draugi. Lūdzu ievērojiet pieklājību. Iztiksim bez spama.