Autodroms » Auto Ziņas

Dacia Jogger – septiņvietīgam ģimenes automobilim nav obligāti jābūt no premium klases

4 Sep 2021  

Dacia Jogger - septiņvietīgam ģimenes automobilim nav obligāti jābūt no premium klasesLaižot klajā jaunu piecvietīgu un septiņvietīgu ģimenes auto, Dacia turpina virzīties uz savu mērķi iekļūt C segmentā. Dacia Jogger ir Dacia auto klāsta stratēģijas virziena ceturtais pīlārs. Dacia, laižot tirgū savu mazo, pilnībā elektrisko pilsētas automobili Spring, kompakto Sandero un apvidus auto Duster, tagad pārveidojuši arī ģimenes auto. Jaunā modeļa, ar ko tiek turpināts Dacia plāns atjaunot produktu klāstu, un vēl divu citu modeļu laišana tirgū plānota līdz 2025. gadam.
Universālajā ģimenes auto Dacia Jogger ir pārņemts labākais no katras kategorijas: universāļa garums, minivena plašums un apvidus auto izskats. Kā īstens Dacia ģimenes pārstāvis, Dacia Jogger modelis piedāvā vislabāko cenas, plašuma un daudzpusības attiecību.Dacia Jogger - septiņvietīgam ģimenes automobilim nav obligāti jābūt no premium klases
Ar nosaukumu, kas raisa asociācijas ar sportu, lieliski pavadītu laiku ārā un pozitīvu enerģiju, jaunais Dacia Jogger palīdz labāk iepazīt zīmola jauno identitāti. Nosaukums, kas ir gana īss un starptautiski lietojams, atspoguļo zīmola dizainu un daudzpusību. Dacia Jogger ir kā radīts ģimenēm, kuras vēlas doties brīvā dabā un lieliski pavadīt laiku.
Dacia Jogger būs aprīkots ar TCe 110 benzīna dzinēju, kas nodrošina papildu veiktspēju un jaudu, un tas būs pieejams arī ar TCe 100 ECO-G dzinēju. Dacia pašlaik ir vienīgais automobiļu ražotājs, kas mazumtirdzniecības tirgū piedāvā pilnu transportlīdzekļu klāstu ar benzīna un sašķidrinātas gāzes divdegvielu ECO-G dzinējiem.
2023.gadā piedāvājums tiks papildināts ar hibrīddzinēju. Dacia Jogger būs cenas ziņā vispieejamākais septiņvietīgais hibrīdauto tirgū.
Pasūtījumu pieņemšanu paredzēts uzsākt 2021. gada novembrī aptuveni 30 valstīs, galvenokārt Eiropā, kā arī Turcijā, Izraēlā un vēlāk – Marokā. Tirdzniecības vietās Dacia Jogger būs pieejams no 2022. gada februāra.

Dacia Jogger modelis aprīkots ar liela diametra riteņiem (660 mm), un tam ir 2,9 m garenbāze, 912 mm gabarītaugstums un vertikālā aizmugure (vertikāli aizmugurējie lukturi, īpaši plats aizmugurējais panelis, zems slieksnis), kas paplašina salona un bagāžas nodalījumu. Tāpat auto ir palielināts aizmugurējo durvju garums, kā arī sānu loga slīpuma līnija (40 mm), kas atvieglo piekļuvi aizmugurējām sēdvietām. Dacia Jogger, kura augstums ir 4,55 m, ir garākais automobilis visā Dacia modeļu klāstā. Šāda izmēra auto ir piemēroti ģimenēm, kas meklē savam auto daudzpusīgu pielietojumu.

Auto aizmugurējā daļā ir trīsvietīgs 2/3-1/3 saliekams sēdeklis (2. rindā) un divi atsevišķi 50/50 saliekamie sēdekļi trešajā rindā, kurus nepieciešamības gadījumā var arī izņemt. Ja sēdekļi ir nolocīti, Dacia Jogger kravas ietilpība sasniedz pat 1819 litrus (pēc VDA standartiem).

Dacia Jogger ir aprīkots ar jauno TCe 110 benzīna dzinēju ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu. TCe 110 ir 1,0 litru 3 cilindru tiešās iesmidzināšanas turbo dzinējs, kas var lepoties ar 110 zirgspēkiem. Ar griezes momentu 200 Nm tas ir pats jaudīgākais dzinējs Dacia Jogger klāstā.
Jaunais TCe 110 dzinējs ietver arī tehniskus jauninājumus, kas palielina jaudu, uzlabo degvielas patēriņu un samazina CO2 emisijas. Tā mainīgā vārstu laikiestate, mainīgā darba tilpuma eļļas sūknis un vairāku augstas efektivitātes materiālu izmantošana palīdz uzlabot veiktspēju un samazināt degvielas patēriņu. Iebūvētais izplūdes kolektors, daļiņu filtrs un centrālais inžektors palīdz samazināt CO2 emisijas. Tādējādi TCe 110 dzinējā ir izmantotas pašas modernākās tehnoloģijas, lai sniegtu klientiem vislabāko braukšanas pieredzi, kā arī nodrošinātu labāko iespējamo veiktspējas un patērētās degvielas attiecību.

Dacia Jogger - septiņvietīgam ģimenes automobilim nav obligāti jābūt no premium klasesDacia ir vienīgais ražotājs, kas piedāvā benzīna/LPG divdegvielu dzinēju transportlīdzekļu klāstu ar ECO-G marķējumu. Šo dzinēju uzstādīšana rūpnīcā garantē drošību un uzticamību. Ražotāja garantijas darbības ilgums, tehniskās apkopes izmaksas un to plānošana, kā arī bagāžas nodalījuma ietilpība ir identiska auto ar benzīna dzinēju (sašķidrinātās gāzes tvertne atrodas vietā, kur parasti atrodas rezerves ritenis).
WLTP kombinētā cikla degvielas ekonomija 1,0 L TCe 100 ECO-G dzinējam sākas ar 7,6 l/100 km* (121 g CO2/km*). Ar sašķidrinātās naftas gāzes dzinēju Dacia Jogger vidējās CO2 emisijas ir par 10 % mazākas nekā 14 ar līdzvērtīgu benzīna dzinēju. Turklāt maksimālais attālums, kuru iespējams nobraukt, ir 1100 km, pateicoties divām tvertnēm: 40 litru sašķidrinātās naftas gāzes tvertnei un 50 litru benzīna tvertnei.
Dacia izmanto sašķidrinātās gāzes jaudu, lai atvieglotu braukšanu, panāktu zemākas CO2 emisijas un nodrošinātu iespēju nobraukt lielāku attālumu. Atsevišķās valstīs benzīna/LPG divdegvielu dzinējiem tiek piemēroti arī nodokļu atvieglojumi vai samazinājumi, to uzpildīšana maksā lētāk un uz tiem neattiecas dažas vides nodevas un braukšanas ierobežojumi.

Komentāri:

Ierakstiet savu komentāru, vai trackback atgriezieties sākumā. Jūs varat subscribe to these comments ar RSS.

Esiet draugi. Lūdzu ievērojiet pieklājību. Iztiksim bez spama.