Autodroms » Auto Ziņas

Ford Mustang Mach-E – vēl viens elektrizēts transporta līdzeklis

26 Nov 2019  

Ford Mustang Mach-E - vēl viens elektrizēts transporta līdzeklisLeģendārais “Ford Mustang” automobilis tiek ražots jau 55 gadus, un šajā laikā neviens nav iedomājies, ka tas varētu būt kas cits kā sporta kupeja. Izrādās – var gan. Losandželosas automobiļu izstādē nule debitējušais “Ford Mustang Mach-E” automobilis ir pa pusei kupeja, pa pusei hečbeks un krosovers, turklāt tas ir darbināms ar elektrību. “Mustang” gēnos allaž slēpies nemiera gars.

“Jau pašā pirmajā Detroitas automobiļu izstādē Henrijs Fords teica, ka rada automobili, kas spers kā zibens. Ar to viņš domāja “Ford T”, kas izmainīja automobiļu vēsturi. Jaunākais koncerna automobilis arī sper kā zibens – tas ir lielisks, ātrs un elektrisks jaunās paaudzes “Mustang” jaunās paaudzes pircējiem,” stāstīja “Ford Motor Company“ izpilddirektors Bills Fords.

“Ford“ ir radījis eleganta izskata un grūti raksturojama virsbūves tipa visurgājēju, ņemot vērā tā nākamo īpašnieku vajadzības. Elektromobilis ir saglabājis viegli atpazīstamos “Mustang” ārējos akcentus un vadāmības īpatnības.

Kad “Mustang Mach-E” nākamgad parādīsies tirgū, lietotāji varēs izvēlēties standarta vai palielinātas ietilpības akumulatoru baterijas, aizmugurējās piedziņas vai pilnpiedziņas šasiju. Atbilstoši WLTP metodikai ar pilnībā uzlādētu akumulatoru varēs nobraukt gandrīz 600 km. Elektrodzinēju jauda sasniegs 248 kW (337 ZS), bet griezes moments būs 565 Nm.

Tiem, kas alkst pēc karstākiem iespaidiem, tiks piedāvāta jaudīgāka versija “Mustang Mach-E GT”, kuras dzinēja attīstītie 465 ZS un 830 Nm vilce ļaus mazāk nekā 5 sekundēs ieskrieties līdz 100 km/h.

Ford Mustang Mach-E - vēl viens elektrizēts transporta līdzeklis“Mustang Mach-E” ir viens no visu laiku aizraujošākajiem ”Ford” automobiļiem. Lai gan elektromobilis radīts no baltas lapas, tas ir īsts “Mustang”, un es uzskatu, ka Eiropā tas parādīsies īstajā laikā,” atzīmēja “Ford of Europe”prezidents Stjuarts Roulijs.

“Mach-E” autovadītājs varēs izvēlēties no trim braukšanas režīmiem – “Whisper”, “Engage” un “Unbridled”. Ikviens no tiem izceļas ar īpašu vadāmības un enerģijas patēriņa veidu, dinamikas vadību un pat īpaši režīmam raksturīgu dzinēja skaņu. “Ford” lepojas arī ar dažādos apstākļos izmēģināto pilnpiedziņas sistēmu – tā ļauj neatkarīgi sadalīt vilci uz priekšējo un aizmugurējo asi. Lai nodrošinātu drošu un kvalitatīvu braukšanu, “Mach-E” izmantoja “Brembo Flexira” bremzes un „MagnaRide“ piekares sistēmu.

Jaunajā “Mustang” debitē ar balsi vadāmā jaunās paaudzes komunikācijas sistēma SYNC , kurā iekļauts arī Al modulis, kas sistēmai ļauj iemācīties un iegaumēt autovadītāja preferences. Uzmanību piesaista “Mach-E” priekšējā paneļa 15,5 collu ekrāns, kas ļauj ērti izmantot jauno “Ford” SYNC lietotāja saskarni.

Lai gan “Mach-E” virsbūves forma ir kupejas un hečbeka krustojums (vislīdzīgāko virsbūves tipu dēvē par “shooting brake”), tajā pietiek vietas 5 pasažieriem un bagāžai. Viņi visi jūt, ka brauc ar “Mustang” – to nodrošina ne vien patīkamā dinamika, bet arī raksturīgie slīpie aizmugurējie lukturi un priekšējie lukturi ar tādām pašām slīpām detaļām.

Komentāri:

Ierakstiet savu komentāru, vai trackback atgriezieties sākumā. Jūs varat subscribe to these comments ar RSS.

Esiet draugi. Lūdzu ievērojiet pieklājību. Iztiksim bez spama.