Autodroms » Testi

Jaunais SsangYong Rexton – no tikko uzarta lauka operas stāvlaukumā!

5 Feb 2019  
Foto: @autodroms.lv

Foto: @autodroms.lv

Lielāko tiesu mūsdienās ir divu veidu apvidus automobiļi – tie, kas patiešām spēj ierakties dubļos līdz vējstiklam un tik pat veikli tikt no turienes arī ārā vai arī tie, kas pat nav dzirdējuši vārdu “dubļi” un plānām riepiņām savu mūžu pavada uz asfaltēta ceļa. Pirmie parasti ir pārbūvēti vai arī izvilkti no aizvadītā gadsimta sākuma. Otrie ir tie, kas mums visapkārt ir nomācošā vairākumā. Par iemesliem lai spriež tirgzinību speciālisti un cilvēku smadzeņu pētnieki. Iespējams, apvidus automobilim līdzīgas formas ceļa pašapziņu? Apmēram tā, kā uz pieciem gadiem līzingā paņemts jaunākās paaudzes visdārgākais mobilais telefons?

Mēs šoreiz Andre Motors pagalmā iesēžamies automobilī, uz kura sāniem varētu rakstīt – divi vienā! Pirmais iespaids esot pats svarīgākais, bet tas var būt maldīgs. Ieraugot glīti nošūtas baltas ādas salonu, koka apdares elementus, hromu, klavierlakas pulējumu, lielu bakstāmo ekrānu un kaudzēm glītu podziņu, pirmā doma – pilsētas švīts glamūrīgiem tipiņiem ar veselīgu dzīves veidu, darbu pie biroja galda un Tommy Hilfiger sporta čībiņām par pārsimts eiro. Taču tad skatien paslīd dziļāk salonā un pamani sviru, kas liecina, ka šim auto ir ne tikai pilnpiedziņa, bet arī pazeminātie ātrumi. Ka tam ir kalnu asistents un citas lietas, kas parasti apaļīgajos krosoveros nav atrodami. Šajā brīdī interese jau pārtop azartā. Vēlmē iepazīties tuvāk.

Jaunais SsangYong Rexton - no tikko uzarta lauka operas stāvlaukumā!Ja atceramies, tad pirmās paaudzes SsangYong Rexton bija spēcīgs, robusts, nedaudz neveikls tanks, kura tehnoloģijas ļāva to izmantot ilgi un ekstrēmi. Tieši tanks, jo pat tā laika šā zīmola pārstāvji prezentācijas pasākumā žurnālistiem uzdāvināja tankistu brilles un karavīra kakla medaljonu, uz kura tā arī bija rakstīts – SsangYong Rexton tankists! Pagājis zinām laiks un pēc starptautiskajās auto izstādēs redzētajiem dažāda kalibra konceptiem, SsangYong atkal spēj iepriecināt. Tikai nu tas kļuvis mūsu izvēlīgajai un brīžiem kaprīzajai sabiedrībai saprotamāks.

Jaunais SsangYong Rexton - no tikko uzarta lauka operas stāvlaukumā!Droši vien daudziem izsauc zināmu skepsi fakts, ka šis nav ne Volvo, ne Audi, ne BMW. Jauns, bet ne populārs. Veiktspējīgs, bet ne populārs. Prestižs un moderns, bet ne populārs. Visticamāk tālāk seko klasiskais stāsts, ka pa šo naudu taču trīs desmitgadīgus var nopirkt! Karogs jums rokas un lai īsas rindas servisos! mēs šoreiz runājam par komfortu, sirdsmieru un drošību, ko spēj sniegt jauns automobilis. Un, ja runājam par automobiļa cenu, tad tas jau ir temats pārdomām. SsangYong Rexton veikala cena sākās ar nepilnu 31 tūkstoti eiro. Tas ir ar manuālo transmisiju un pieticīgā, bet pietiekamā komplektācijā. Dāsnākā aprīkojuma versija ar septiņu pakāpju automātisko transmisiju sasniedz nepilnus četrdesmit tūkstošus eiro. ja ļoti gribās, tad pielasāmas šādas tādas papildus opcijas, kas varētu izdevumus palielināt par tūkstoti. Nu, varbūt diviem. Un šis ir tas brīdis, kad jāsaka – nebļauj HOP, pirms neesi izmēģinājis!

Jaunais SsangYong Rexton - no tikko uzarta lauka operas stāvlaukumā!Dzinēju klāstā nav garš saraksts. Saraksta nav vispār! Automobilis pieejams ar 2,2 litru dīzeļdzinēju, kam gan komplektā ar automātu, gan mehāniku gala iznākumā ir 181 zirgspēka jauda. Vienīgā atšķirība ir daži grami kaitīgie izmeši par labu mehānikai. Pat degvielas patēriņam nav īpaši jūtamas izmaiņas. ražotājs paredz, ka vidēju Rexton gribēs 8,6 litrus dīzeļdegvielas. Gluži tā dabā nesanāk, bet arī samelots nav daudz – trīs dienu testa braucienos vidējais patēriņš  9,2. Gan jau četrsimt grami nespēs mainīt kopējo ģimenes budžetu pat tad, ja ieplānots tālāks ceļojums.

Jaunais SsangYong Rexton - no tikko uzarta lauka operas stāvlaukumā! IMG_8925Automobilī ir kluss! Tas ir jauki, jo dažiem daudz maz ar gariem zobiem Rexton pielīdzināmiem modeļiem traktora efekts ir jūtams pat pie skaļas mūzikas. Jā! Audio sistēma te ir patiešām patīkama. Viegli iestatāmi optimālākie parametri un skaņa ir burvīga. Multimediju centrs apvienojumā ar borta datoriem un info sistēmu vispār Rexton gadījumā ir vienkārša un viegli saprotama. Te noteikti nav jāsēž ceļa malā un jādeldē īkšķis, lai dziļi uzstādījumos atrastu kā izslēgt neizprotamu lustru pie griestiem, kā tas ir dažos labos jaunās paaudzes komercautomobiļos.

Labāk vienu reizi izbaudīt, kā trīs reizes izlasīt. Mēs vien cera, ka mūsu novērojumi pamudinās jūs veikt iepazīšanās braucienu.

NOSKATIES VIDEO

Komentāri:

Ierakstiet savu komentāru, vai trackback atgriezieties sākumā. Jūs varat subscribe to these comments ar RSS.

Esiet draugi. Lūdzu ievērojiet pieklājību. Iztiksim bez spama.