Autodroms » Tirgus

Kā izdevīgi tikt pie lietota vai mazlietota auto? Populārākās līzinga automobiļu izsoles Eiropā!

18 Apr 2019 (3)

Kā izdevīgi tikt pie lietota vai mazlietota auto? Populārākās līzinga automobiļu izsoles Eiropā!Bagāts dara kā grib! Nabags – kā māk. Lai gan, kur teikts, ka bagātam cilvēkam noteikti jābūt izšķērdīgam? Galu galā pat pērkot Bugatti Chiron nav obligāti jāpajautā pardevējam šo – vai pašu, bet nedaudz dārgāk arī varu dabūt? Viena lieta – ietaupīta naudas paciņa. Cita – pietiekams garants, ka nopērc tieši to, ko esi redzējis sludinājumā. Ka tas būst tādā tehniskā un vizuālā stāvoklī, kā rakstīts sludinājumā. Un, ka tam būs tāds nobraukums, kāds reģistrēts sludinājumā. Neliels ieskats auto izsoļu pasaulē no vairāku neatkarīgu Eiropas auto tirgotāju viedokļu apkopojuma. No to cilvēku viedokļiem, kas ikdienā izmanto auto izsoles iespējas.

 

TOP 3

1. Vietā ar aptuveni 6000 auto piedāvājumu dienā ir www.WebAutoBid.eu
2. Vietā ar aptuveni 4000 auto piedāvājumu dienā ir www.CarsOnTheWeb.com
3. Vietā ar aptuveni 3000 auto piedāvājumu dienā ir www.Autobid.de

Kā izdevīgi tikt pie lietota vai mazlietota auto? Populārākās līzinga automobiļu izsoles Eiropā!WebAutoBid.eu automašīnu izsole ir vispopulārākā, jo tajā ir lielākais automašīnu klāsts no līzinga kompānijām, bankām un auto dīleriem. Aptuveni 6000 neatkarīgu ekspertu pārbaudītas automašīnas katru dienu, kā arī lētākās cenas. Turklāt visi auto  eksportam tiek pārdoti bez PVN.
CarsOnTheWeb.com izsoles popularitāte sarūk, jo tajā vidēji ik dienu ir aptuveni 4000 automašīnu. Arī šajā izsolē var iegādāties transporta līdzekļus eksportam bez PVN, tieši tā pat kā WebAutoBid.eu izsolē.
Kā izdevīgi tikt pie lietota vai mazlietota auto? Populārākās līzinga automobiļu izsoles Eiropā!CarsOnTheWeb.com izsolē ir vairāki mīnusi:
1. CarsOnTheWeb.com izsolē ir dārgākas cenas nekā WebAutoBid.eu, jo CarsOnTheWeb visus nopirktos auto paši transportē no konkrētās līzinga kompānijas līdz savai tuvākajai parkinga vietai, kas veido papildus izmaksas, kuras tiek pieliktas auto cenai. Savukārt, WebAutoBid  iegādātos auto papildus nekur nepārvieto, ļauj klientam pašam savākt auto no tās vietas kur tas  atrodas, vai paši piegādā tieši līdz klienta adresei.
2. CarsOnTheWeb.com izsolē pēc auto apmaksas savākšanas laiks ir ilgāks, jo CarsOnTheWeb visus nopirktos auto paši transportē no konkrētās līzinga kompānijas līdz savai tuvākajai CarsOnTheWeb parkinga vietai, dēļ kā arī ir klientam jāgaida ilgāks laiks, līdz izsole iedos atļauju savākt konkrēto auto. Savukārt WebAutoBid izsolē auto var savākt jau pēc auto apmaksas un kad sagatavoti eksporta dokumenti.
3. CarsOnTheWeb.com izsolē, izsoles pakalpojums ir dārgāks nekā WebAutoBid.eu izsolē.
4. CarsOnTheWeb.com izsolē pēdējā laikā parādās diezgan daudz privātpersonu automašīnu, kuras nav pārbaudītas ar neatkarīgajiem ekspertiem. Tā rezultātā šiem auto biežāk ir slēptie defekti.
5. CarsOnTheWeb.com izsolē nevar piedalīties fiziskas personas, kā arī firmas kuras nav auto tirgotāji. Šajā izsolē auto var iegādāties tikai tie, kam ir reģistrēta auto tirdzniecības vieta, bet WebAutoBid.eu izsolē var piedalīties jebkura juridiska vai fiziska persona, kura ir noslēgusi līgumu.
Autobid.de izsole ir mazāk populāra nekā WebAutoBid.eu un CarsOnTheWeb.com.
Kā izdevīgi tikt pie lietota vai mazlietota auto? Populārākās līzinga automobiļu izsoles Eiropā!Autobid.de izsoles plusi un mīnusi:
1. Autobid.de izsoles pluss ir tāds, ka tajā daudzu gadu garumā tiek piedāvātas BMW markas automašīnas, vairāk nekā citās izsolēs, kaut gan pēdējā laika novērojumi liecina, ka WebAutoBid un CarsOnTheWeb izsolēs arī ir tik pat daudz BMW markas automašīnas, kā izsolē Autobid.de. WebAutoBid.eu izsolē, brīžiem ir pat vairāk BMW markas automašīnas nekā Autobid.de.
2. Autobid.de izsoles viens no lielākajiem mīnusiem ir tāds, ka tajā automašīnu nevar iegādāties par NETTO cenu. Autobid.de izsolē visas mašīnas tiek pārdotas tikai un vienīgi par bruto cenu, ar visu PVN. Savukārt, WebAutoBid.eu un CarsOnTheWeb.com izsolēs visus auto var iegādāties bez PVN, par NETTO cenu.
3. Viens no autobid.de mīnusiem ir tāds, ka iegādātā automašīna ir jāuzspēj savākt septiņu dienu laikā. Ja tas netiek izdarīts, tad Autobid.de piemēro klientam sodu 10 Eiro apmērā par katru kavēto dienu. Pieredze rāda, ka cilvēki tikai pāris dienu laikā veic apmaksu par auto un tad jau atlikušajās dienās, ļoti reti kura transporta kompānija spēj sakārtot loģistiku un savākt šo auto laicīgi, kā rezultātā klients gandrīz katru reizi maksā soda naudu. Savukārt WebAutoBid.eu un CarsOnTheWeb.com izsolēs nekad, nevienam klientam nepiemēro nekādus sodus par to, ka klients ilgāku laiku nav spējis savākt savu iegādāto auto.
4. Autobid.de izsolē tieši tāpat kā CarsOnTheWeb.com izsolē nevar piedalīties fiziskas personas, kā arī firmas kuras nav auto tirgotāji.
5. Viens no lieliem šīs dienas mīnusiem autobid.de izsolei ir tāds, ka tur ir diezgan mazs klāsts ar automašīnām, dienā aptuveni no 2000 līdz 3000 auto, neskatoties uz to ka šī izsole Vācijā jau pastāv no 1988. gada. Acīmredzot Vācieši nekur nesteidzās. CarsOnTheWeb.com izsole arī ir dibināta diezgan sen, 2004. gadā Beļģijā, bet šī izsole arī ļoti neprogresē, vairāku gadu garumā ir novērots, ka ikdienā izsolē ir pieejami aptuveni 3000 līdz 4000 auto. Savukārt, WebAutoBid.eu izsole ir pati jaunākā, tā ir dibināta 2012. gadā un tās galvenais ofiss atrodas Čehijā. Neskatoties uz to, ka WebAutoBid.eu izsole starp visām ir viena no jaunākajām, tā ir pati progresīvākā, un iet laikam līdzi ar visām mūsdienu tehnoloģijām un aug ļoti strauji. Katru mēnesi tajā parādās ar vien vairāk pārbaudītu auto no dažādām Eiropas valstu bankām, līzinga kompānijām un auto dīleriem. Uz šodienu tajā ir aptuveni no 4000 līdz 6000 auto dienā.
6. Autobid.de izsolē ļoti liels mīnuss ir tas, ka uz uzņēmumu kurš ir pieslēgts izsolei, tai ir tikai viens pieslēgšanās konts. Lielākos auto tirdzniecības plačos strādā vairāki darbinieki, piedaloties izsolē caur vienu pieslēgšanās kontu ir diezgan problemātiski un darbinieki viens otram traucē. Toties WebAutoBid.eu un CarsOnTheWeb.com izsolēs jebkura firma, kurai ir aktīvs pieslēgšanās konts izsolei neierobežotā daudzumā var sev izveidot pieslēgšanās papildkontus, lai tās firmas darbinieki, vai tās firmas klienti var paši piedalīties izsolē un firma, kura ir izveidojusi šos pieslēgšanās papildkontus var pārvaldīt, kontrolēt un sekot visam līdzi.
Kā izdevīgi tikt pie lietota vai mazlietota auto? Populārākās līzinga automobiļu izsoles Eiropā!Protams, ja vērtēt pēc auto skaita, tad Eiropā ir tāda izsole kā “AUTO1.COM”, kurā ir vel lielāks auto piedāvājums nekā WebAutoBid.eu, CarsOnTheWeb.com un Autobid.de, bet šī izsole nav tik populāra, jo tajā tiek piedāvāti privātpersonu auto, kuriem citreiz ir nezināma vēsture, un šos auto nepārbauda neatkarīgi auto stāvokļa vērtētāji. Tāpēc citiem auto ir slēptie defekti. Daudzas automašīnas auto1.com izsolē tiek fotografētas pustumšās telpās vai fotogrāfijām ir slikta kvalitāte, kā rezultātā daudzi vizuālie defekti vispār nav redzami fotogrāfijās. Pēdējā laikā, dažādās valstīs šai auto1.com izsolei ir parādījušās dažādas starpnieku mājaslapas, kas tirgo šīs auto1.com mašīnas. Tās var atpazīt pēc numura rāmja, automašīnām numura vietā ir ievietota reklāmas zīme ar uzrakstu LIVE.
Kā izdevīgi tikt pie lietota vai mazlietota auto? Populārākās līzinga automobiļu izsoles Eiropā!Toties Eiropas līzingu auto izsolēs WebAutoBid.eu, CarsOnTheWeb.com un Autobid.de visus auto pārbauda neatkarīgās auto expertu kompānijas: DEKRA, MACADAM, SGS, TÜV NORD, TÜVPOL, ADAC, MOBILITY EXPERT, HÜSGES GRUPPE, TÜV SÜD, GKK, GTÜ, A.T.U, Intertek, BELCAR, TÜV RHEILAND, GARVAGH ENTERPRISES, FSP, Fdm.dk, Warranty direct, DSO DIE SCHADENEXPERTEN, TÜV Thüringen un TÜV Hessen.

Komentāri »

  • Vital :

    Sveiki Tauta!
    Vai kāds, kurš ir pircis automašīnas šajās izsolēs var kaut ko pakomentēt un padalīties pieredzē.

  • Jaņčuks :

    Iekš WebAutoBid es pats pirms diviem gadiem esmu nopircis 2011. gada Alfa Romeo 159. Vēl tagad ir viens no maniem automobiļiem. No maniem draugiem zinu divus, kas pirka bumerus, viens pirka divgadīgu Pasātu un pavisam nesen kaimiņš caur turieni paņēma Mercedes ML. Šķiet, piecgadīgu. Cik zinu, tad visiem viss ir labi. Vienas no tiem bembjiem drusku ieberzās, jo mēnesi pēc iegādes nācās mainīt gan motora ķēdi, gan dubultmasas spararatu. Bet nu pats vainīgs – tas bija 2007. gada bumers ar pāri par 380k.

  • Fantomass :

    Hei Vital!
    Ko tur daudz komentēt.
    Es pērku mašīnas patstāvīgi izsolēs, jo tur ir ērtāk lētāk un ir garantijas, ka nebūs kāds metiens, jo ir dzirdēti stāsti, kad kāds pērk mašīnu no http://www.mobile.de no kāda pārdevēja par izdevīgu cenu, bet kad pārskaita naudu tad pārdevējs pazūd, tāpēc izsolēs vismaz ir stabilitāte.
    Esmu pircis autiņus visās tajās izsolēs, tāpēc īsumā varu kko iekomentēt par katru.

    1. https://www.webautobid.eu/
    Webautobidā es tagad pērku patstāvīgi mašīnas, jo tur ir lielāks klāsts ar mašīnām, cenas lētākas, kā citās izsolēs un bez PVN, un ar auto kvalitāti un servisu arī pa lielam viss ir kārtībā. Vienreiz ieberzos ar auto piegādi, bija ilgi, bet tur es pats biju vainīgs, jo nepaskatījos kurā vietā auto atrodas, tas auto bija Itālijas lejas galā uz Sicīlijas salas. Nu un skaidrs, ka neviena transporta kompānija tur nebrauc, jo nav izdevīgi tik tālu pakaļ vienam auto braukt, bet beigās jau visu saorganizēja un auto dabūju.

    2. https://www.carsontheweb.com/
    Carsonthewebā es agrāk patstāvīgi iepirku mašīnas, jo tur pa lielam auto piedāvājumā ir tas ko man tirdzniecībai vajag, ar auto kvalitāt arī viss ir kārtībā, nu pāris reizes ir bijuši kādi defekti, bet vinmēr atrisināju problēmu. Vienreiz ieberzos uz to, ka izsolē mašīnai bija norādīts otrs riepu komplekts ar lietajiem diskiem, bet kad auto atnāca, tad to tur vairs nebija, tad gan mani pasūtīja, jo šoferis nebija to momentu piefiksējis un līdz ar to nevarēja pierādīt kurā momentā pazuda, vai jau tajā Carsonthewebā vai transporta kompānijas šoferis izcēla, jo izsole pateica, ka riepas bija, bet šoferis pateica, ka nebija, bet es vienīgi biju pielaidis kļūdu, ka nepabrīdināju transporta kompāniju, ka tam auto ir otrs riepu komplekts. Tagad es tur vairs mašīnas nepērku jo pārgāju uz Webautobudu, jo tur ir vairāk mašīnas un lētākas cenas, gan pašām mašīnām gan izsoles pakalpojumsarī ir lētāks.

    3. https://www.autobid.de/
    Autobidā es reāli ļoti reti, kad kaut ko pērku. Ja ir tāda situācija, kad man kāds klients uz pasūtījuma grib konkrētu auto ar konkrētu komplektāciju, bet es skatos, ka dotajā brīdī Webautobidā tādas auto nav piedāvājumā tat ieeju tajā autobid.de un ja tur ir un cena iekļaujas klienta prasībām, tad nopērku.
    Nepatīk man te tajā vācu autobid.de pirkt, jo ir baigais čakars ar PVN. Respektīvi man sanāk to auto no tā autobida nopirkt ar visu PVN. Tātad tas jau man darījumam ir mīnuss, jo man lieka nauda ir jāiegulda tajā PVN. Tad kad mašīnu esmu atvedis uz Latviju un nosūtījis viņiem uz izsoli nepieciešamos dokumentus par to ka auto ir nogādāts Latvijā, tad viņi man atgriež to PVN, bet pie tā visa viņi vel no tā PVN paņem komisiju 75euro, par to, ka viņi to atskaita atpakaļ. Respektīvi es pat nedabonu visu PVN atpakaļ. Tad vel vienā reizē ieberzos uz sodu par parkingu. To auto ir jāsavāc 6 dienu laikā, ja nepaspēj, tad viņi liek soda naudu 10 Eiro par katru dienu. Un tur tas viss tā idiotiski uztaisīts viņiem tajā izsolē. Transporta kompānija to auto paņēma no tās Vācu izsoles vietas Septītajā dienā, bet viņi vienalga man uzlika 60 Eiro sodu par visām sešām dienām , un paskaidroja, ka tāda esot sistēma, ja nokavēji tās sešas dienas tad maksā par visām, nevis par to dienu kura ir pa virsu nokavēta.
    Mašīnu klāsts viņiem tur arī ir diezgan mazss, bet citreiz trāpās kāda mašīna ar ļoti labu komplektāciju, kuras citur nav.

    4. https://www.auto1.com/
    Sen jau šitajā vairs neko nepērku, bet iepriekš esmu pircis vairākas mašīnas un ar katru otro mašīnu bija berze un cīņa ar kompensācijas dabūšanu. Par visiem defektiem nav jēga šeit rakstīt, jo tad būs garš stāsts. Bet labāk pastāstīšu par viņu sistēmu, kā viņi man pārdodot auto ar slēpto defektu vienalga piesien mani lai es būtu spiests pirkt no viņiem nākošo auto. Sistēma tur ir sekojoša. Sāksim jau ar to ka sūdzības izskatīšana velkās ļoti ilgi jo itkā Vācieši velk visu garumā un nesūta atpakaļ apstiprinājumu par to, ka sūdzība ir izskatīta un kompensācija pieščirta un mēģina protams , ja var tad atšūt, bet kompensāciju par slēpto auto defektu tāpat beigās neizmaksā, viņi piešķir uz kautkādu summu atlaidi nākošajam auto. Tā atlaide parasti ir pāris simti. Tātad respektīvi ja man uz katru auto ir kāds slēptais defekts, tad es esmu visu laiku spiests no viņiem pirkt nākamo auto lai varētu dabūt to kompensāciju par iepriekšējā auto defektu. Nu tas ir vesels sviests. Es nezinu kāda Vācijā ir likumdošana, bet es pieļauju domu, ka likumīgi tas nav, ka neizmaksā kompensāciju par konkrētā auto slēpto defektu, bet gan pieščir atlaidi nākošajam auto. Tātad sanāk tā, Ja cilvēks Tur ir nopircis auto un tam auto ir slēptais defekts un šis cilvēks nevēlās pirkt nākošo auto lai cīnītos tālāk ar vējdzirnavām, tad viņš ir spiests remontēt šo auto par savu naudu un zaudē kompensāciju.

Komentāri:

Ierakstiet savu komentāru, vai trackback atgriezieties sākumā. Jūs varat subscribe to these comments ar RSS.

Esiet draugi. Lūdzu ievērojiet pieklājību. Iztiksim bez spama.