Autodroms » Testi

Pilnīgi jauns un pavisam savādāks Hyundai Tucson – pirmie iespaidi un plats smaids piedevām

24 Jan 2021  
Foto: @autodroms.lv

Foto: @autodroms.lv

Pirmais, ko ieraugi palūkojoties uz jaunākās paaudzes Hyundai Tucson, ir acis. Nu gluži kā nejauši satiktai meitenei – lielas, spožas un vilinošas! Nenoliedzami interesants dizaina risinājums iedabūt dienas gaitas lukturus radiatora restē. Turklāt tie integrēti tik veiksmīgi, ka izslēgtā stāvoklī pat nav pamanāmi. Toties kā tie pārsteidz tad, kad ārā metas krēsla! Te gan uzreiz jāsteidz piebilst, ka lukturu forma, protams, ir gaumes lieta. Gluži tā pat, kā viss pārējais, kas saistīts ar dizainu.

Pilnīgi jauns un pavisam savādāks Hyundai Tucson - pirmie iespaidi un plats smaids piedevāmJa izslēdzam dzinēju un dienas gaitas LED lukturi pārvēršas radiatora restē, tad varam bezkaislīgi apstaigāt šim auto un secināt, ka viss pārējais ir pat ļoti atbilstošs tai dizaina valodai, kas šobrīd ir aktuāla. Nevarētu apgalvot, ka pārņem neaprakstāma WOW sajūta, taču arī novērst skatienu negribas. Karaoke dziedoņiem esot viens nerakstīts likums – netraucēt bāra apmeklētājus ar savu dziedāšanu. Ja tas izdodas, tad viss ir labi. Šķiet arī Hyundai Tucson gadījumā dizainers ir labs karaoke dziedātājs!

Hibrīds. Cik nu tur tā ekonomija, ja sarēķina cenas attiecību pret nobraukto kilometru skaitu, taču ekoloģija gan sanāk. Un tas arī noteikti ir galvenais kritērijs veiksmīgai dzīvošanai Eiropas tirgū.

Pilnīgi jauns un pavisam savādāks Hyundai Tucson - pirmie iespaidi un plats smaids piedevāmGrozies kā gribi, visa pamatā ir 1,6 litru T-GDI benzīna dzinējs, kurš papildināts ar 44,2 kilovatu elektrisko dzinēju. Viss kopā spēj nodrošināt 230 zirgspēku jaudu, kas šādam auto ir tieši laikā. Kā jau lielākai daļai klasisko hibrīdu, arī šoreiz ir iespēja izvēlēties vai nu tikai elektrisku režīmu, ja to ļauj baterijas atlikums un režīmu, kad iekšdedzes dzinējs tandēmā sadarbojas ar elektrību.

Par sportisku jauno Hyundai Tucson gluži nodēvēt nevar pat ar visiem 230 zirgspēkiem. Uzsākot gaitu pakausis nepielīp sēdekļa galvas balstam. Dinamika, varētu pat teikt, ir līgana, bet tajā pašā laikā pārliecinoša. Nu kā jau miesās raženam automobilim pienākas.

Pilnīgi jauns un pavisam savādāks Hyundai Tucson - pirmie iespaidi un plats smaids piedevāmSkaidra lieta, ka sūdzēties par sliktām gaitas īpašībām vai komforta trūkumu būtu nevietā. Vēl jo vairāk, ja līdz Latvijai nonācis vien pagaidām pats aprīkotākais auto ar dažām papildus opcijām. Piemēram, salona ādas apdare, kas ir un paliek papildus opcija pat tad, ja runa ir par vispilnīgāko komplektāciju. Un kā tu atteiksies no šādas opcijas automobilī, kurš jau tā izmaksājis ap 40 tūkstošiem eiro? Un tad vēl panorāmas jumts vai iespēja attālināti izbraukt auto no stāvvietas, lai varētu netraucēti iekļūt auto nesadauzot durvis sev un citiem.

Pilnīgi jauns un pavisam savādāks Hyundai Tucson - pirmie iespaidi un plats smaids piedevāmTikai 1,6 litru benzīna dzinējs pieticīgākajā komforta līmenī izmaksās 23 tūkstošus eiro. Būtu interesanti to aptaustīt, taču fakts, ka Latvijā pagaidām aplūkojams tikai lepnais hibrīds, liek domāt, ka ražotājs neliek īpaši lielas cerības uz pieticīgiem bāzes variantiem. Un pareizi jau arī laikam ir – ja ar naudu tā knapāk, tad labāk labi nopakots budžeta auto, kā sliktas komplektācijas prestižs. Un Prāvā izmēra Hyundai Tucson noteikti ir gana lepns, nebūt ne lēts un prestižs auto.

Droši vien pareizākais solis jaunā Tucson virzienā būtu iepazīšanās klātienē. Trīs dienas Latvijas ceļos un neceļos pamatīgā sniegputenī ļāva izprast tā būtību. Stabils, komfortabls, interesants auto, kas piestāvēs nosvērtam, līdzsvarotam un pieaugušam autobraucējam!

Plats smaids? Tieši tā! Vismaz pēdējā gada laikā nav nācies vērot savā virzienā tik daudz vērstu apkārtējo skatienu. Un pie vainas tam noteikti ir tieši Tucson, nevis es…Pilnīgi jauns un pavisam savādāks Hyundai Tucson - pirmie iespaidi un plats smaids piedevām

Komentāri:

Ierakstiet savu komentāru, vai trackback atgriezieties sākumā. Jūs varat subscribe to these comments ar RSS.

Esiet draugi. Lūdzu ievērojiet pieklājību. Iztiksim bez spama.