Autodroms » Auto Ziņas

RAV4 Plug-in hibrīda modeļa pasaules debija Losandželosas autoizstādē

20 Nov 2019  

RAV4 Plug-in hibrīda modeļa pasaules debija Losandželosas autoizstādēToyota “atver” jaunu, svarīgu nodaļu RAV4 – pasaules pirmā dzīvesstila SUV – vēsturē, jaunajam RAV4 Plug-in Hybrid piedzīvojot pasaules debiju Losandželosas autoizstādē. Pirmās uzlādējamās hibrīda elektriskās RAV4 versijas pamatā ir vairāk nekā 20 gadu Toyota līderība hibrīda piedziņu tehnoloģiju jomā, lai klientiem dāvātu automobili, kas savā klasē solās būt vēl jaudīgāks un vienlaikus efektīvāks emisiju un degvielas patēriņa ziņā.

Tas atradīsies piektās paaudzes RAV4 klāsta virsotnē – automobilis, kas ir apliecinājis savu vēsturisko statusu kā viens no Eiropā populārākajiem SUV ar vairāk nekā 120 000 klientu pasūtījumiem kopš atklāšanas šogad, tostarp vairāk nekā 105 000 hibrīdiem (Rietumeiropā).

RAV4 Plug-in hibrīda pozīcija gan kā RAV4 klāsta virsotnei, gan kā Toyota pašreizējā hibrīda-elektrisko automobiļu klāsta flagmanim balstās uz augstas jaudas un veiktspējas, izcilas efektivitātes, jaunās GA-K platformas, vadāmības un spēju kā uz ceļa, tā apvidus apstākļos kombināciju, ko nodrošina modeļa standarta aprīkojumā ietvertā AWD-i inteliģentā, elektriskā pilnpiedziņas sistēma.

Pateicoties pieredzei, kas gūta, izstrādājot divas Prius Plug-in hibrīda modeļa paaudzes, Toyota ir labi sagatavojušies, lai ražotu iespaidīgo jauno RAV4 spēka piedziņu. Sistēmas kopējā jauda 306 DIN ZS/225 kW* nodrošina potenciālu sasniegt paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h tikai 6,2 sekundēs*, pārspējot visus sāncenšus ar tradicionālajām piedziņām. Turklāt tas ir arī ceļā uz klasē labākajiem CO2 emisiju un degvielas ekonomijas rādītājiem: Toyota pirmshomologācijas, WLTP standartu dati liecina par CO2 izmešiem zem 30 g/km*. Šādam līmenim nespēj līdzināties neviens no pašreizējiem D segmenta Plug-in hibrīda AWD SUV.

RAV4 Plug-in hibrīda modeļa pasaules debija Losandželosas autoizstādēToyota izmanto elektroenerģijas sniegto veiktspējas uzlabojumu, lai sasniegtu ievērojamu jaudas palielinājumu salīdzinājumā ar standarta RAV4 hibrīdu. To nodrošina jaunais lielas kapacitātes litija-jonu akumulators un hibrīda sistēmas jaudas kontroles iekārtas papildjaudas pārveidotājs. 2,5 litru Hybrid Dynamic Force benzīna dzinējs ir tas pats, ar ko aprīkots standarta RAV4 hibrīda modelis.

Rezultāts ir kas vairāk par vienkārši strauju paātrinājumu. RAV4 Plug-in hibrīdam ir arī lielāks elektriskajā režīmā nobraucamais attālums ar nulli benzīna patēriņu un nulli izmešiem. Paredzētais nobraucamais attālums (WLTP standarts) ir vairāk nekā 60 km*, kas ir tālāk par jebkuru citu konkurentu Plug-in hibrīda SUV un vairāk par Eiropā vidējo uz/no darba paveikto attālumu – 50 km.

Jaunais RAV4 Plug-in hibrīds būs pieejams pircējiem 2020. gada otrajā pusē.

Komentāri:

Ierakstiet savu komentāru, vai trackback atgriezieties sākumā. Jūs varat subscribe to these comments ar RSS.

Esiet draugi. Lūdzu ievērojiet pieklājību. Iztiksim bez spama.