Autodroms » Auto Ziņas

Renault atjaunina visu Mégane saimi, kurā ietilps hečbeks, universālis, “RS Line”

4 Feb 2020  

Renault atjaunina visu Mégane saimi, kurā ietilps hečbeks, universālis, “RS Line”Jaunā “Mégane” ir zīmīga variantu saime, kas pašlaik piedzīvo atjaunošanu. Kopš 1995. gada visā pasaulē ir pārdoti 7 miljoni šī modeļa četru paaudžu automobiļu.

“Mégane” lepojas ar atjauninātu un modernizētu kontrolpulti. Tā ietver jaunus 9,3 collu multivides ekrānus un 10,2 collu ierīču paneļa ekrānus, kā arī visas multivides sistēmas “Renault EASY LINK” funkcijas. Šī sistēma, kuras darbība ir atvasināta no viedtālruņa lietošanas, ir veidota ergonomiskāka un funkcionālāka, lai tās izmantošana būtu vienkāršāka.

Renault atjaunina visu Mégane saimi, kurā ietilps hečbeks, universālis, “RS Line”Lai uzlabotu visu ceļu satiksmes dalībnieku drošību un komfortu, ir pieejami jauni braukšanas palīglīdzekļi. To vidū ir lielceļu un satiksmes palīgsistēma — 2. līmeņa autonomās braukšanas sistēma, kas nodrošina komfortu un sirdsmieru pie stūres.

Jaunā “Mégane” ir elegantāka un izsmalcinātāka, it sevišķi to pastiprina jaunie “Pure Vision LED” priekšējie lukturi, kas uzlabo redzamību un komfortu ceļojumu laikā. Tādējādi jaunā “Mégane” nostiprina konstrukcijas un dinamisko līniju priekšrocības, kas nodrošinājušas modelim līdzšinējos panākumus.

Renault atjaunina visu Mégane saimi, kurā ietilps hečbeks, universālis, “RS Line”“Mégane” saimē parādās firmas zīme “RS Line”, kas aizstāj veco “GT Line”. Ar modernāku un bagātīgāku saturu “RS Line” nozīmē vairāk nekā tikai nosaukuma maiņu. Tās virsbūves konstrukcijai un salonam ir sportiskāks veidols, lai apmierinātu klientu vēlmes.

Ļoti augstas veiktspējas etalons jaunā “Mégane RS TROPHY” ir paredzēta sacīkšu trasēm. Tā sevišķi izceļas ar ekskluzīvo “Cup” šasiju, kas apvienota ar 300 ZS 1,8 litru motoru ar turbokompresoru. “Cup” šasijai ir mehānisks “Torsen®” pašbloķēšanās diferenciālis, kas ļauj automobilim precīzāk un drošāk iekļauties līkumos un nodrošina labāku vilci, izbraucot no tiem. Tai ir amortizatori un piekares atsperes, kuru stingrums ir palielināts attiecīgi par 25 % un 30 %, kā arī piekares stabilizators, kura izvietojums ir par 10 % augstāks nekā “Mégane RS”.

Komentāri:

Ierakstiet savu komentāru, vai trackback atgriezieties sākumā. Jūs varat subscribe to these comments ar RSS.

Esiet draugi. Lūdzu ievērojiet pieklājību. Iztiksim bez spama.