Autodroms » Testi

Renault R.S. – ielas automobilis, kurš nepaliek kaunā arī trasē! Kam tas īsti vajadzīgs?

1 Jūn 2018  
Foto: @autodroms

Foto: @autodroms

Kam gan vajadzīgs ielas auto ar 280 zirgspēku jaudu, maksimālo ātrumu virs 280 kilometriem stundā un paātrinājumu līdz simtam sešās sekundēs? Vēl jo vairāk, ka gandrīz visur pasaulē tik ātri braukt nav atļauts. Savukārt tur, kur nav ātruma ierobežojumu, nav nekāda kaifa no visa iepriekš minētā komplekta – tu vienkārši brauc un vēro apkārtni. Un tomēr šādi braucamrīki ir teju katram ražotājam!

Renault R.S. - ielas automobilis, kurš nepaliek kaunā arī trasē! Kam tas īsti vajadzīgs?Vesela diena Poznaņas trase Polijā tika atvēlēta tam, lai žurnālisti varētu izbaudīt sportiskāko eksemplāru priekšrocības. Iesākumā treniņš ar Renault Twingo R.S.! Tad neliels slaloms ar Renault Clio R.S.! Un, visbeidzot, diezgan jestrs brauciens pa lielo apli ar jauno Renault Megane R.S. Tiesa gan, jestrs tas sanāca tikai instruktoram un jūsu padevīgajam kalpam. Pārējiem nācās samierināties ar diezgan lēnu streipuļošanu pa trasi, kurā iespējams sasniegt ātrumu virs 190 kilometriem stundā! Kāds kolēģis no glamūrīga modes žurnāla pamanījās sabremzēt visus izsalkušos, jo ne īpaši pieprata pārnesumu pārslēgšanas mākslu. Gadās!

Renault R.S. - ielas automobilis, kurš nepaliek kaunā arī trasē! Kam tas īsti vajadzīgs?Par to, kāds tieši ir jaunais Renault Megane R.S., mēs noteikti izstāstīsim un parādīsim, kad auto būs ticis līdz Latvijai. Pagaidām vien daži secinājumi pēc pāris apļiem Poznaņas trasē. Pat ne tik daudz secinājums, cik atklājums! Šis un līdzīgi auto ir neaizstājami kalnainos apvidos. Grieķijā, Spānijā, Horvātijā un daudzās citās Eiropas vietās, kur mājup var nokļūt tikai un vienīgi pa līkumotu serpentīnu. Jauda ļauj straujā riksī tikt kalnā augšā un daudz maz droši no tā arī nobraukt. Nelielie izmēri ļauj neaizķerties aiz klints stūra straujā līkumā. Tas viss kopā padara šo braucamo par perfektu ikdienas transportu.

Liels pluss nenoliedzami ir Renault stūres mehānisms, kurš virza automobili pareizajā trajektorijā ne tikai ar priekšējiem, bet arī aizmugurējiem riteņiem. Dzinēja 280 zirgspēki prasmīga vadītāja rokās spēj darīt brīnumus. Un kolēģiem, kam neveicas ar pārnesumu pārslēgšanu, pieejama Megane R.S. versija arī ar automātisko pārnesumu kārbu.

Kalniešu auto. Taču nevajag noskumt, ja dzīvojat līdzenumā! Gandrīz katrā pilsētā ir slēgta trase, kur par taisnīgu samaksu vari brīvā brīdī ļaut savam kumeļam kārtīgi izskrieties.

Komentāri:

Ierakstiet savu komentāru, vai trackback atgriezieties sākumā. Jūs varat subscribe to these comments ar RSS.

Esiet draugi. Lūdzu ievērojiet pieklājību. Iztiksim bez spama.