Autodroms » Auto Ziņas

Sedans jau ir pagātne – lai dzīvo universālis! Jaunais Audi A6 Avant ar dāsnu elektronisko ierīču klāstu

11 Apr 2018  

Sedans jau ir pagātne - lai dzīvo universālis! Jaunais Audi A6 Avant ar dāsnu elektronisko ierīču klāstuPirms mēneša reportāžā no Ženēvas automobiļu izstādes mēs stāstījām par jauno Audi A6 sedanu. Pienākusi kārta arī praktiskajiem Audi faniem un no ražotāja ar pašmāju pārstāvju starpniecību līdz mums nonācis arī universāļa jeb Avant apraksts. Ja pārskrienam ar acīm pāri visiem “unikāls”, “nebijis”, “pirmšķirīgs” un citiem liekvārdības paraugiem, tad saprotam, ka ir dzimis patiešām jauks bērniņš Piedāvājam jūsu uzmanībai plašāku aprakstu tieši no Audi importētāja Baltijā!

Jaunais Audi A6 Avantapvieno dinamisku dizainu ar pirmšķirīgu lietojamību, kā arī lielisku pielāgojamību ikdienai. Automobiļa aizmugure veidota efektīgā dizainā, vienlaicīgi nodrošinot elastīgu bagāžas nodalījuma konceptu ar 565 līdz 1680 litru ietilpību. Automašīnas piedziņa un piekare ir izstrādāta koncentrējoties uz komfortu un sportiskumu, savukārt standarta aprīkojumā pieejamā daļējā hibrīda sistēma palielina efektivitāti. Dinamiskā visu riteņu stūrēšana uzlabo jaunā modeļa manevrēšanas spējas un izveicību uz ceļa. Pilnībā digitālā MMIskārienjūtīgā operētājsistēma autovadītājam un pasažieriem piedāvā augstu ērtību līmeni.

Sedans jau ir pagātne - lai dzīvo universālis! Jaunais Audi A6 Avant ar dāsnu elektronisko ierīču klāstuPievilcīgu universāļu nosaukums ir Avant – jaunais A6 Avant turpina piepildīt Audi zīmola ambīcijas. Ar asām līnijām, plašām virsmām un modelim raksturīgo zema profila aizmugurējo stiklu eksterjera dizains atspoguļo zīmola jauno dizaina valodu. Pateicoties tā garajai priekšai un viegli ieslīpajai jumta līnijai, A6 Avant izstaro eleganci, sportiskumu un izsmalcinātību.Sedans jau ir pagātne - lai dzīvo universālis! Jaunais Audi A6 Avant ar dāsnu elektronisko ierīču klāstu

Auto priekšpusē uzmanību pievērš platā un zemā „Singleframe” reste, bet iegarenais siluets un trapeces formas logu virsmas dominē sānu skatā. Jumta mala pagarina siluetu un pastiprina sportisko A6 Avantizskatu.

Jaunais Audi A6 Avantir 4,94 metrus garš, 1,89 metrus plats un 1,47 metrus augsts. Tā interjers ir vēl lielāks nekā iepriekšējam modelim. Tas pārspēj konkurentus ar plašu vietu elkoņiem gan  priekšā, gan aizmugurē, kā arī ar vietu aizmugurē sēdošo pasažieru ceļgaliem. Neskatoties uz sportiskajām līnijām, jaunais A6 Avantsaglabā iepriekšējā modeļa plašo bagāžas nodalījuma ietilpību. Bagāžas nodalījums nodrošina 1050 milimetru iekraušanas platumu un 565 litru tilpumu, taču tas tiek palielināts līdz 1680 litriem, kad tiek noliektas sēdekļu atzveltnes.

A6 Avant aprīkots ar daudzpusīgu drošības sistēmu pakotni, tostarp apgaismes tehnoloģiju, vadītāja asistentu sistēmām un pasīvās drošības sistēmu. LEDpriekšējās gaismas ir iekļautasAudi A6 Avantstandarta aprīkojumā. Kopā ir pieejamas trīs versijas, no kurām HD Matrix LED ir papildaprīkojuma augstākā izvēle.

Domājot par autovadītājiem un gājējiem, AudiA6 Avantnodrošina plašu autovadītāja asistentu sistēmu klāstu, kas sadalīts „City” un „Tour” pakotnēs. Papildu standarta ārkārtas bremzēšanas asistentam „Audi Pre sense front”, autovadītāja asistentu sistēmas nodrošina arī adaptīvo kruīza palīgu ar sašaurināta ceļa asistentu. Tas atbalsta garenisku un sānisku kontroli intensīvā satiksmē līdz pat pilnīgai automašīnas apturēšanai un braukšanas ātrumam līdz 250 km/h,  autovadītājiem palīdzot ar paātrināšanos un bremzēšanu.

 Lai asistenta funkcija būtu pēc iespējas efektīvāka, adaptīvais kruīza palīgs ņem vērā ātruma ierobežojumus, līkumus, apkārtceļus un, ja aktivizēta navigācija, arī pagriezienus kā daļu no kruīza kontroles funkcijas.

Ārkārtas asistents pastiprina drošību, atpazīstot brīžus, kuros autovadītājs nespēj rīkoties, un sniedzot vizuālus, akustiskus vai taktilus brīdinājumus. Ja autovadītājs nereaģē, tad sistēma pārņem vadību, ieslēdz avārijas signālu un automātiski apstādina A6, paliekot savā joslā.

Visi dzinēji standarta komplektācijā aprīkoti ar daļējo hibrīda sistēmu, kas vēl vairāk uzlabo komfortu un efektivitāti, un var samazināt degvielas patēriņu reālos braukšanas apstākļos. Siksnas piedziņas ģeneratora starteris, kas ir MHEVsistēmas pamatā, bremzēšanas laikā spēj atgūt līdz pat 12kW ar 48V sistēmu un novada elektroenerģiju atsevišķā litija jonu akumulatorā. Ar izslēgtu dzinēju jaunais Audi A6 Avant spēj braukt ātrumā no 55 līdz 160 km/h, bet „Start-stop” sistēma ieslēdzas jau pie 22 km/h.

Komentāri:

Ierakstiet savu komentāru, vai trackback atgriezieties sākumā. Jūs varat subscribe to these comments ar RSS.

Esiet draugi. Lūdzu ievērojiet pieklājību. Iztiksim bez spama.