Autodroms » Testi

Testa brauciens ar jauno Renault Captur un 1.3 litru benzīna dzinēju – laba alternatīva dīzelim!

20 Aug 2018  
Foto: @AUTODROMS

Foto: @AUTODROMS

Ar Renault mums draudzība ir sena un aktīva. Ja atceraties, tad daudzus gadus no vietas tieši ar šīs markas automobiļiem devāmies apciemot tālās Ženēvas, Parīzes un Frankfurtes automobiļu izstādes. Šoreiz mūsu ceļi veda Polijas virzienā. Ne kā tranzīta brauciens uz lielo Eiropu, bet kā ceļojums uz fantastisko pilsētu Gdaņsku!

Pirmo iespaidu, protams, var sagrābstīt arī stundas laikā, manevrējot pa Rīgas sabendētajām ielām. Diemžēl, šādās situācijās tas var būt ačgārns un konkrētajam braucamrīkam ne būt ne par labu. Cita lieta – kopā pavadīti 1800 kilometri! Tik tālā ceļā šādi tādi defekti lēnām pārtop efektos un otrādi!

Testa brauciens ar jauno Renault Captur un 1.3 litru benzīna dzinēju - laba alternatīva dīzelim!Iekāpjot skaisti zilajā Renault Captur, pirmais šoka mirklis tika piedzīvots vēl tur pat uz Salu tilta. Vidējā degvielas patēriņa rādītājs stabili iekārtojās uz 23,6 un nekustēja ne no vietas. Perfekts ceļojumu automobilis. Taču, līdz ko tikām no tilta nost un iestūrējām taisnajā šosejas stīgā, skaitļi kā hronometrs atpakaļgaitā strauji samazinājās. jau pēc pirmajiem simts nobrauktiem kilometriem tikām pie rādījuma 6,2 un tāds tas noturējās visa ceļojuma laikā.Testa brauciens ar jauno Renault Captur un 1.3 litru benzīna dzinēju - laba alternatīva dīzelim!Captur puncītī mājoja 1,3 litru benzīna dzinējs ar 150 zirgspēku jaudu. Patēriņš 6,2 litri uz nobrauktiem 100 kilometriem. Cenu lapā teikts, ka šāds eksemplārs izmaksātu mums 20 070 eiro. Tātad – visnotaļ saprotams cipars. Un tas par gandrīz pašu pilnāko aprīkojuma paketi – S-Edition. Vēl atliek Initiale Paris un arī te cenas starpība ir tikai viens vientuļš tūkstotis. Tiesa gan, tas cenrādī atzīmēts kā īpašais piedāvājums. Ikdienā pieskaitāms vēl tūkstotis ar astīti.Testa brauciens ar jauno Renault Captur un 1.3 litru benzīna dzinēju - laba alternatīva dīzelim!

Maksimālais ātrums šim mazulim noteikts kā 206 kilometri stundā. tas nozīmē, ka līdz 170 šis auto turās braši un diez vai ir ļoti daudz mazās klases krosoveru cienītāji, kas pat Vācijā gribētu braukt ātrāk. Ja atceramies, tas Captur ir jaunākais un “spicākais” brālis mums visiem labi pazīstamajam Renault Clio.

Testa brauciens ar jauno Renault Captur un 1.3 litru benzīna dzinēju - laba alternatīva dīzelim!Visi 150 zirgspēki dara savu darbu teicami un līkumot starp smagajiem, traktoriem un zirgu pajūgiem nesagādā ne mazāko piepūli. Kā konstruktoriem tas izdevies, grūti zināt, bet pat šādā režīmā degvielas patēriņš neauga. Varbūt poļiem laba degviela?

Ja jaunais Volkswagen Polo ir precīzi tādos pašos izmēros kā savulaik ceturtās paaudzes Golf, tad ar Renault ir līdzīgi un Clio vai Captur nepavisam nav mugursoma uz riteņiem. Vispirms jau tas, ka Captur, neraugoties uz paaugstināto klīrensu, ir sasodīti stabils pat ļoti straujos manevros pie nepiedienīgi liela ātruma. Otrkārt, šajā auto ir pietiekami daudz vietas diviem pilnizmēra braucējiem un pieciešami daudz vietas četriem. Ja runājam par ģimeni ar diviem lieliem un kādu mazāku, tad viss ir labi! Ja nu vienīgi ratiņus neizjauktā veidā neieliksi!

Ja vajadzīgs uzticams, gana moderns, drošs un cenas ziņā demokrātisks auto, tad Renault Captur ir viens no patiešām reāliem pretendentiem. savukārt pārliecināties par to visvienkāršāk ir pašam izmēģinot. Kaut nelielu aplīti pa Bauskas ielu! ja degvielas bākā var ieliet 45 litrus benzīna un uz simts kilometriem pietiek ar sešiem litriem, tad diez vai īpaši gribēsies no auto izkāpt, nenobraucot visus 750 kilometrus! Un mums līdz Gdaņskai bija tieši 750 kilometri…

 

NOSKATIES VIDEO!

 

 

Komentāri:

Ierakstiet savu komentāru, vai trackback atgriezieties sākumā. Jūs varat subscribe to these comments ar RSS.

Esiet draugi. Lūdzu ievērojiet pieklājību. Iztiksim bez spama.