Autodroms » Tehnoloģija

Unikāla auto virsbūves krāsas un lakas atjaunošanas programma. Lietuvas pieredze (1. daļa)

10 Sep 2019 (2)


Unikāla auto virsbūves krāsas un lakas atjaunošanas programma. Lietuvas pieredze (1. daļa)Draudzīgā sarunā Jonas pastāstīja, ka Restor Fix ir unikāls līdzeklis, kurš palīdz atgūt automobiļa vizuālo pievilcību jau no 2006. gada. Esam pieraduši, ka mums virsbūves atjaunošana sākās ar auto krāsošanu, kas ir augstākā pakāpe, un pulēšanu, kas nenoliedzami ir vienkāršākais veids. Tagad ir izveidota vidus pozīcija. Restor Fix ir kaut kas starp krāsošanu un pulēšanu. Šī metode novērš krāsas un lakas defektus, bet saglabā vienlaicīgi oriģinālo rūpnīcas krāsu.

Bieži vien auto pulētāji dala izmaksas pa automobiļu krāsām. Piemēram, sudrabainas mašīnas pulēšana būs lētāka, bet melna virsbūves pulēšana dārgāka. Tā tas ir tāpēc, ka tumšas vai melnas automašīnas vismazākās švīkiņas ir daudz redzamākas un, lai tās nebūtu redzamas, pulēšanai ir jābūt nevainojami priekšzīmīgai. Tas prasa laiku. Sudrabainiem auto, kur jau tā bieži vien nav redzamas sīkas skrambas, darba ieguldījumi ir mazāki. Turklāt klients būs apmierināts arī ar ne tik pedantiski izpildītu darbu, jo nekādus brāķīšus nepamanīs.

NOSKATIES VIDEO:

Pulēšanas gadījumā kvalitatīvs darbs prasīs kā minimums divas vai pat trīs dienas. Tas ar domu, ka krāsojums būs gandrīz ideāls. Taču jāņem vērā, ka šāda krāsas slāņa korekcija, jeb vienkāršāk sakot pulēšana, samazina krāsas vai lakas biezumu. Tiek brutāli noslīpēts neliels slānis krāsas vai lakas. Ja krāsā ir skramba, jānoslīpē krāsa tik tālu, lai šī skramba izlīdzinās. Un pēc tam vēl šī vieta jāpulē. Tātad tajā vietā, kur bija skrāpējums, tagad būs iedobe un krāsas slānis būs palicis plānāks. Faktiski to var izskatīt par vienreizēju pasākumu, jo ja to vienu reizi izdarīsi, paies laiks un atkal būs jaunas skrambas. Ja mēģināsim pulēt no jauna, pastāv liela iespēja, ka aizslīpēsimies līdz grunts krāsai vai pat metālam.

Restor Fix tehnoloģija neko nenoņem. Gluži pretēji – ar šādu tehnoloģiju skrambas tiek aizpildītas. Līdzeklis saplūst ar oriģinālo laku vai krāsu un veido vienotu kārtiņu. Tas viss, protams, notiek molekulārā līmenī un tas ļauj šim līdzeklim kļūt par oriģinālās lakas sastāvdaļu. Mēdz būt situācijas, kad skramba ir tik dziļa, ka to izslīpēt ir bīstami. Te Restor Fix paveic brīnumus, aizlejot rievu un īpašniekam nāksies ilgi ložņāt a auto, lai atrastu, kur šī švīka vispār bijusi. Švīka nepazūd. Viņa paliek, taču tiek aizpildīta ar to pašu oriģinālo laku un ar neapbruņotu aci kļūst neredzama.

Komentāri »

  • Nokodems dēliņš :

    Galvenais jautājums – cik tas maksā?

  • Gints (author) :

    Vidējās klases automobilim plus mīnus ap 400 eiro.

Komentāri:

Ierakstiet savu komentāru, vai trackback atgriezieties sākumā. Jūs varat subscribe to these comments ar RSS.

Esiet draugi. Lūdzu ievērojiet pieklājību. Iztiksim bez spama.