Autodroms » Auto Ziņas

Viss, ko būtu vērts zināt par šā gada starptautisko automobiļu izstādi Ženēvā!

10 Mar 2018  
Foto: @autodroms

Foto: @autodroms

Vienu un to pašu atkārtot daudzos medijos no vietas būtu neinteresanti. Tāpēc šoreiz AUTODROMS nolēma iztikt bez katra eksponāta apjūsmošanas. Vēl jo vairāk, ka paši šo zīmolu pārstāvji nepavisam neizrādīja ne mazāko ieinteresētību, lai šādas ziņas nonāktu publiska vidē. Iespējams, tieši tāpēc mēs varam lepoties ar vienu no vecākajiem autoparkiem Eiropā!

Protams, ka Ženēvas auto izstādē AUTODROMS bija. Kā jau katru gadu. Bija, visu piefiksēja un par to pastāstīja, uzrakstīja un vēl parādīs. Cerams, ka daudzi noklausījās ik rīta reportāžas no izstādes Latvijas radio 2 ēterā! Daudz nopietnāk izstādes kopējā atmosfērā varēja iejusties žurnāla “Vakara Ziņas” slejās, kur AUTODROMS centās uzburt vizuāli informatīvu ainiņu par šā gada jaunākajām autobūves tendencēm. Žurnāls klajā nāca vien vienu dienu pēc izstādes atklāšanas un kioskos pieejams līdz pat šim brīdim!

Nākamais pieturas punkts – Re:TV! Viens no demokrātiskākajiem televīzijas kanāliem Latvijā! Jau nākamās nedēļas izskaņā (ielūkojieties TV programmā) varēsiet noskatīties 36 minūšu garu reportāžu no “notikumu vietas”. Labāk taču visu redzēt savām acīm, kā dzirdēt no citiem! Turklāt, raidījums AUTODROMS ir vienīgais audio vizuālais medijs, kurš šādus notikumus ataino nu jau tālu ne pirmo gadu!

Visu to pašu pārrakstīt vai izstāstīt vēl arī šeit – interneta vietnē AUTODROMS? Droši vien, ka pilnīgi lieki! Varam vien pateikt to, ka autobūves attīstība pēdējos gados ir apstājusies. To gan nevarētu teikt par IT nozari, jo tieši dažādi elektroniski “pribambasi” ir galvenais uzsvars jaunākās paaudzes braucamrīkos. Garš saraksts ar asistentiem, kameru izvietojumiem, mehānisko podziņu nomaiņu pret sensoriem vai skārienjūtīgiem monitoriem. Bet iekšdedzes dzinējs palicis tas pats vecais…

Protams, arī Ženēvā ik pa brīdim uzpeldēja pa elektromobilim, kura pirmsākumi meklējami vēl aizvadītā gadsimta sešdesmitajos. Šķiet, arī te nekā īpaši jauna. Stundu brauc – astoņas lādē. Līdz ar to no nākotnes tehnoloģiju klāsta neko jaunu tā arī neuzzinājām. Elektromobilis vēl ar vien ir tikai tapšanas stadijā, kuru neizskaidrojamu iemeslu dēļ pārdod kā saimniecībā noderīgu lietu. Pārdod par prāvu naudu.

Reāli jaunumi? Dacia Duster, ar kuru paguvām Grieķijā izbraukt līkumu vēl aizvadītā gada nogalē. Patiešām labs auto par adekvātu cenu. Audi A6 sedans, kurš galvenokārt varētu interesēt ierēdņiem kā darba auto. Volvo V60? Šis auto priecē, jo pierāda, ka klasiska universāļa virsbūve nav aizmirsta uz visiem laikiem, dodot priekšroku bezgaršīgajiem krosoveriem. Lexus RX L ar septiņām sēdvietām un pilnīgi jaunais krosovers Lexus UX. Jaunais Citroen C4 Cactuss bez plastmasas bruņām uz durvīm.

Tā īsumā izskatījās šogad Ženēvā! Bet tiem, kam gribās to redzēt klātienē, vēl ir laiks līdz 18. martam. Vien jānokļūst Ženēvā un jāpaņem līdzi 16 viņu naudiņas biļetes iegādei!Viss, ko būtu vērts zināt par šā gada starptautisko automobiļu izstādi Ženēvā! Viss, ko būtu vērts zināt par šā gada starptautisko automobiļu izstādi Ženēvā! Viss, ko būtu vērts zināt par šā gada starptautisko automobiļu izstādi Ženēvā! Viss, ko būtu vērts zināt par šā gada starptautisko automobiļu izstādi Ženēvā!

Komentāri:

Ierakstiet savu komentāru, vai trackback atgriezieties sākumā. Jūs varat subscribe to these comments ar RSS.

Esiet draugi. Lūdzu ievērojiet pieklājību. Iztiksim bez spama.