Autodroms » Auto Ziņas

Ženēvas auto izstādē Volkswagen prezentēs jaunos Golf GTI, GTE un GTD modeļus

27 Feb 2020  

Ženēvas auto izstādē Volkswagen prezentēs jaunos Golf GTI, GTE un GTD modeļusŽenēvas starptautiskajā autoizstādē Volkswagen prezentēs Golf saimes jaunākos sporta modeļus. Golf GTI, Golf GTD un Golf GTE – trīs Golf versijas, trīs raksturi, trīs ekonomiskas un videi draudzīgas piedziņas sistēmas, bet viens dizains un specifikāciju filozofija. Jaunais Golf GTI ir izveicīgs kompaktklases sporta automobilis digitālajā laikmetā, kas spēj sasniegt 245 ZS jaudu. Ar 180 kW kopējo jaudu jaunais Golf GTE ir tikpat jaudīgs kā Golf GTI. Hibrīda piedziņa radīta sportiskai veiktspējai, apvienojot elektrisko ilgtspējību, kā arī braukšanu bez izmešiem aptuveni 60 kilometrus ar lielisku automobiļa dinamiku. Jaunais Golf GTD ir patiess izturības atlēts, un tas aprīkots ar vienu no pasaulē videi draudzīgākajiem dīzeļdzinējiem, daļēji pateicoties dubultai AdBlue dozēšanai. Šajā modelī 200 ZS jauda apvienota ar ļoti augstu degvielas ekonomiju.

GTI ar turbo benzīna dzinēju. Jauno Golf GTI darbina 245 ZS 2.0 litru turbo tiešās degvielas iesmidzināšanas dzinējs. Maksimālais griezes moments ir 370 Nm. Četru cilindru dzinējs pamata komplektācijā sajūgts ar sešu pārnesumu manuālo ātrumkārbu. Septiņu pārnesumu divsajūga ātrumkārba pieejama papildu komplektācijā.

Ženēvas auto izstādē Volkswagen prezentēs jaunos Golf GTI, GTE un GTD modeļusGTE ar plug-in hibrīda piedziņu. Golf GTE plug-in hibrīda piedziņa sastāv no 1,4 litru turbo benzīna dzinēja (EA211 TSI) ar  150 ZS jaudu un hibrīda moduļa ar elektrisko motoru (85 kW), sešu pārnesumu DSG ātrumkārbas un jauna litija jona akumulatora. Kopumā šī kombinācija maksimumā rada 245 ZS jaudu, bet sistēmas lielākais griezes moments ir 400 Nm. Nobraukšanas distance tikai ar elektromotoru ir būtiski palielināta līdz aptuveni 60 kilometriem. Pilnībā elektriskajā režīmā ar automobili iespējams braukt līdz 130 km/h lielā ātrumā. Kad akumulators ir pietiekami uzlādēts, Golf GTE vienmēr tiek iedarbināts pilnībā elektriskajā E-MODE režīmā. Piedziņa pārslēdzas uz Hybrid režīmu, ja akumulatora enerģijas kapacitāte nokrītas zem noteikta līmeņa vai ja ātrums pārsniedz 130 km/h. Kad navigācijas sistēmā tiek izmantots maršruta asistents, akumulatora pārvaldnieks arī ņem vērā ceļa un topogrāfiskos datus, lai efektīvi uzkrātu un izmantotu enerģiju. Piemēram, ja galamērķis ir pilsēta, bet daļa brauciena jāveic pa šoseju, tad akumulators uzlādējas uz lielceļa, lai pēc tam izmantotu elektrību, braucot pa pilsētu.

GTD ar turbo dīzeļdzinēju. Ekonomiski sportiskais automobilis aprīkots ar 2.0 litru četru cilindru turbo dīzeļdzinēju (TDI), kas attīsta 200 ZS jaudu. Golf GTD dzinējs spēj attīstīt maksimālo griezes momentu 400 Nm. Līdzīgi kā visi turbo dīzeļdzinēji – arī jaunajā Golf – GTD piedziņas sistēma ir savienota ar diviem SCR savstarpēji saistītiem katalītiskajiem neitralizatoriem (SCR – selektīvā katalītiskā redukcija). Jaunā dubultās dozēšanas SCR sistēma ar dubultu AdBlue iesmidzināšanu ievērojami samazina slāpekļa dioksīda izmešus. Volkswagen pamata komplektācijā piedāvā Golf GTD ar septiņu pārnesumu divsajūgu ātrumkārbu.

Komentāri:

Ierakstiet savu komentāru, vai trackback atgriezieties sākumā. Jūs varat subscribe to these comments ar RSS.

Esiet draugi. Lūdzu ievērojiet pieklājību. Iztiksim bez spama.