Autodroms » Auto Ziņas

Izmēģinām jauno Opel Astra Electric: ar vienu uzlādi nobraucami 400 kilometri ja iztērēsim 48 000 eiro!

4 Sep 2023  

Arvien retāk un retāk Latvijas auto nozares pārstāvji uzrīko kādu pasākumu, korā žurnālistiem būtu iespēja pirmajiem iepazīties ar kādu jaunumu un pavēstīt par to savai auditorijai. Šodien šāds notikums pēc ilgiem laikiem pulcēja mediju pārstāvjus Skanstes ielā, lai draudzīgi aplūkotu un izmēģinātu jauno Opel Astra elektrisko versiju.

Foto: autodroms.lv

Foto: autodroms.lv

Droši vien daudzi būs dzirdējuši, ka Opel nomainījis sadarbības partnerus un jaunā Astra ir zināmā mērā pietuvināta saviem dvīņu brāļiem. Labā ziņa ir tā, ka tie nav vienādi automobiļi ar dažādām emblēmām, jo gan interjerā, gan eksterjerā ir gana daudz atšķirību. Iespējams, nezinātājs pat nespēs savilkt paralēles, kas padara jauno Astra paaudzi pircējiem pievilcīgāku.

Pirmā iepazīšanās gan ilga vien nepilnu stundu un arī tā tika aizvadīta klasiskā Rīgas korķī. Taču ar to bija gana, lai nojaustu par to, ko drīzumā varēsim dēvēt par savējo. Tiesa gan, katram šis auto par “savējo” laikam gan nekļūs, jo 48 tūkstoši eiro par kompaktklases spēkratu pagaidām vēl Latvijā ir tikai izredzēto priekšrocība. No otras puses diez vai Eiropas tirgus izpēte tiek balstīta uz Latvijas autobraucēju maksātspēju.Izmēģinām jauno Opel Astra Electric: ar vienu uzlādi nobraucami 400 kilometri ja iztērēsim 48 000 eiro!

Jaunā Astra Electric ļauj braukt vistīrākajā formā – bez izmešiem. Tās elektromotoram ir 115 kW/156 ZS jauda un 270 ņūtonmetru maksimālais griezes moments. Salīdzinoši zemā pašmasa – 1679 kilogrami – vairo gan braukšanas prieku, gan efektivitāti. Turklāt laikā, kad daudziem citiem elektroauto ir ierobežots maksimālais ātrums, jaunā Astra Electric spēj sasniegt 170 km/h.Izmēģinām jauno Opel Astra Electric: ar vienu uzlādi nobraucami 400 kilometri ja iztērēsim 48 000 eiro!

Elektromotoram nepieciešamā enerģija tiek glabāta 54 kWh litija jonu akumulatorā, kam raksturīgs kompakts izmērs, neliels svars, laba sniedzamība un īss uzlādes laiks. Saskaņā ar WLTP piecdurvju auto vidējais elektrības patēriņš uz 100 kilometriem ir tikai 14,8 kWh un ar pilnu uzlādi tas var veikt līdz 418 km.

Gribās cerēt, ka ne tik tālā nākotnē “autodroms.lv” ar šo auto varēs doties ilgākā iepazīšanās braucienā, lai pārliecinātos, cik precīzi ir ražotāja sniegtie dati. Pagaidām vien varam izteikt viedokli pēc “express randiņa” un dažiem desmitiem nobrauktiem kilometru. Auto ir ērts, atsaucīgs, dinamisks, kluss un izskatīgs. Ja pabīdām malā cenu lapu, tad pats par sevi rodas jautājums – “un kāpēc gan nē”? Ja pavelkam cenu lapu atpakaļ, tad varam vien mierināt sevi ar domu, ka šāda cena nav ražotāja untums, bet skarbā realitāte. Izmēģinām jauno Opel Astra Electric: ar vienu uzlādi nobraucami 400 kilometri ja iztērēsim 48 000 eiro!

Komentāri:

Ierakstiet savu komentāru, vai trackback atgriezieties sākumā. Jūs varat subscribe to these comments ar RSS.

Esiet draugi. Lūdzu ievērojiet pieklājību. Iztiksim bez spama.