Autodroms » Auto Ziņas

Jaunais Audi RS 3 – ar spēju ieskrieties no 0 līdz 100 km/h 3,8 sekundēs

20 Jūl 2021  

Jaunais Audi RS 3 - ar spēju ieskrieties no 0 līdz 100 km/h 3,8 sekundēsAr spēju ieskrieties no 0 līdz 100 km/h 3,8 sekundēs un sasniegt līdz pat 290 km/h maksimālo ātrumu, RS griezes momenta sadali, semi slick sporta riepām un īpašiem RS braukšanas režīmiem jaunais Audi RS 3 piedāvā augstākā līmeņa braukšanas dinamiku un labākos rādītājus savā segmentā. Augstas veiktspējas piecu cilindru dzinējs ar 294 kW (400 ZS) jaudu nodrošina strauju paātrināšanos ar izteiktu, sportisku skaņu, savukārt dzinējs, radot 500 Nm griezes momentu, nodrošina izcilu reakciju. Savu sportisko DNS RS 3 demonstrē ar platāku virsbūvi, RS sporta izplūdes sistēmu un salona displejiem, kas līdzinās sacīkšu automašīnās redzamajiem.

Ar tā piecu cilindru augstas veiktspējas dzinēju Audi RS 3 savā segmentā ir unikāls.  Tā 2,5 TFSI dzinējs jau deviņas reizes pēc kārtas ir ieguvis starptautisko labākā dzinēja apbalvojumu – International Engine of the Year. Jaunākajā kompaktā sporta auto paaudzē šis dzinējs tagad ir jaudīgāks kā līdz šim. Jaunie RS 3 modeļi no 0 līdz 100 km/h ieskrienas vien 3,8 sekundēs. To maksimālais ātrums ir ierobežots pie 250 km/h, bet papildu aprīkojumā pieejami ar maksimālo ātrumu līdz pat 280 km/h. RS Dynamic versijā un ar keramiskajām bremzēm tie var sasniegt pat 290 km/h maksimālo ātrumu. Tādējādi Audi RS 3 ir līderis savā klasē paātrināšanās un maksimālā ātruma ziņā. Tas galvenokārt skaidrojams ar griezes momenta palielināšanu līdz 500 Nm, kas pieejams diapazonā no 2250 līdz 5600 apgriezieniem minūtē. Tas ir par 20 Nm vairāk salīdzinājumā ar tā priekšgājēju, līdz ar to Audi RS 3 paātrinās vēl straujāk pie zemiem apgriezieniem. Dzinēja 294 kW (400 ZS) maksimālo jaudu iespējams sasniegt jau pie 5600 apgriezieniem minūtē un tā sniedzas līdz pat 7000 apgriezieniem minūtē. Arī jaunais dzinēja kontroles bloks palielina automobiļa ātrumu.

Jaunais Audi RS 3 - ar spēju ieskrieties no 0 līdz 100 km/h 3,8 sekundēsJaunais Audi RS 3 ir pirmais Audi modelis, kas standarta komplektācijā aprīkots ar griezes sadalītāju. Tas aizstāj aizmugurējās ass diferenciāli un iepriekšējo vairāku disku sajūga sistēmu aizmugurējā asī. Tagad elektroniski kontrolēts vairāku disku sajūgs tiek izmantots katrai piedziņas vārpstai. Tas nodrošina, ka vajadzīgā grieze tiek optimāli sadalīta starp aizmugurējo asi. Dinamiskākas braukšanas apstākļos griezes sadalītājs palielina piedziņas griezes momentu attiecīgajam ārējam ritenim ar augstāku riteņa noslodzi. Kreisajos līkumos tas nodod piedziņas griezi labajam aizmugurējam ritenim, savukārt labajos – kreisajam aizmugurējam ritenim, bet, braucot taisnā virzienā, abiem riteņiem. Jaunā tehnoloģija sniedz iespēju veikt arī kontrolētas sānslīdes slēgtās trasēs.

RS 3 standarta aprīkojumā ir aprīkots ar trīs spieķu RS Sport daudzfunkciju ādas stūri ar plakanu apakšu. Tajā iestrādātas augstas kvalitātes lietā cinka ātrumu pārslēgšanas lāpstiņas. Tie, kuri izvēlas Design versiju, papildus RS zīmei iegūst arī stūres centrā izvietotu kontrastējošu zīmi, lai dinamiskas braukšanas apstākļos spētu ātrāk noteikt stūres pozīciju. Kā alternatīva pieejama arī pilnībā apaļa RS stūre ar skāriena noteikšanu asistētām stūrēšanas funkcijām. Abām stūrēm ir jaunā RS Mode poga, kas izvietota uz labās puses spieķa.Jaunais Audi RS 3 - ar spēju ieskrieties no 0 līdz 100 km/h 3,8 sekundēs

Komentāri:

Ierakstiet savu komentāru, vai trackback atgriezieties sākumā. Jūs varat subscribe to these comments ar RSS.

Esiet draugi. Lūdzu ievērojiet pieklājību. Iztiksim bez spama.