Autodroms » Tirgus

Renault Group stipri pieaudzis pārdošanas apjoms visā pasaulē. Gaidāmi jauni un interesanti modeļi!

19 Jan 2024  

Grupas pārdošanas apjoms mazumtirdzniecībā veido 65 % no tās kopējā pārdošanas apjoma piecās tai nozīmīgākajās valstīs Eiropā – atbilstoši tirdzniecības politikai, kas koncentrējas uz vērtību.

foto: autodroms.lv

foto: autodroms.lv

Pasaulē

Renault zīmolam reģistrēti stabili panākumi visā pasaulē, pārdošanas apjomam pieaugot par 9,4 % (1 548 748 automobiļi) salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Renault lepojas ar starptautisko atzinību – Renault ir visvairāk pārdotais franču zīmols visā pasaulē.

Renault joprojām pārspēj vieglā komerctransporta pasaules tirgus rādītājus ar 19,9 % pieaugumu tirgū, kura pieaugums ir vien 10,4 %.

Viens no Renault spožākajiem mirkļiem 2023. gadā bija zīmola starptautiskās stratēģijas 2027. gadam atklāšana, kas ar astoņiem jauniem modeļiem laika posmā no 2023. līdz 2027. gadam nodrošinās zīmola turpmāko izaugsmi tirgos arī ārpus Eiropas. 2023. gadā attīstība ārpus Eiropas lielākoties notika Brazīlijā, Turcijā un Marokā.

Eiropā

Īpaši spēcīga aktivitāte bija Eiropāievērojams pieaugums par 19,3 % – reģistrēti 977 635 automobiļi Renault pārspēja Eiropas tirgus rādītājus, kuri pieauga par 13,9 % – zīmols palielina tirgus daļu un pakāpjas no piektās uz otro vietu Eiropas pasažieru automobiļu un vieglā komerctransporta tirgū, turpinot īstenot savu uz vērtību balstīto tirdzniecības politiku un pusi no automobiļiem pārdodot mazumtirdzniecībā.

Pārdošanas apjoma pieaugumu lielākoties nodrošināja Spānija (+30 %), Itālija (+37 %) un Apvienotā Karaliste (+51 %).

Francijā, vietējā tirgū, Renault apliecināja savu līderpozīciju pasažieru automobiļu (277 914 pārdotu automobiļu, +18 %) un vieglā komerctransporta (112 569 pārdotu automobiļu, +13 %) kategorijās. Clio, vispopulārākais automobilis Francijā kļuva par visvairāk pārdoto automobili – 2023. gadā reģistrēts 111 741 automobilis, visus pārdošanas kanālus rēķinot kopā. Clio tagad ir trešais Eiropā – pārdots vairāk par 219 365 automobiļiem.

Renault ir arī īsts Eiropas līderis vieglā komerctransporta kategorijā ar 25,7 % pieaugumu tirgū, kurš audzis par 15,3 %. Kangoo/Express(+32,4 %) un Master (+14,5 %) ir līderi savos segmentos.

 

Tirdzniecības politikas fokusā ir vērtība kombinācijā ar tirgus daļas palielināšanu

Atbilstoši savai uz vērtību orientētajai stratēģijai Renault strauji kāpina ofensīvu C segmentā un augstākos segmentos (+26 %) Eiropā.

C segmentā un augstākos segmentos Eiropā Renault zīmols piedzīvoja pārdošanas apjoma pieaugumu par 26 %, salīdzinot ar 2022. gadu – to nodrošināja Arkana, Austral, Espace E-Tech Hybrid un Megane E-Tech electric panākumi.

Nevainojama atsevišķo produktu proporcija un pārdošanas kanāli – piecās zīmolam nozīmīgākajās valstīs Eiropā vairāk nekā puse Renault pārdošanas apjoma pārdots vērtību veidojošajā mazumtirdzniecības tirgū. Turklāt klienti augstu vērtē klāsta augstākās aprīkojuma versijas, piemēram, Esprit Alpine. 51 % no Austral un 44 % no Espace E-Tech Hybrid pārdošanas apjoma ir ar Esprit Alpine versiju.

Elektrifikācija – uzvarētāju stratēģija Eiropā

Renault turpina savu aktīvo elektrifikācijas kampaņu (hibrīdie un pilnībā elektriskie automobiļi). Zīmola jaudīgās tehnoloģiskās izvēles izrādījušās nozīmīgas un atbilstošas klientu gaidām – no vienas puses ar pilnībā elektrisku automobiļu portfeli un no otras ar hibrīdo automobiļu portfeli tās veicina straujāku pāreju uz citu enerģijas avotu. Tādējādi Renault ir paātrinājis pieaugumu, vienā gadā palielinot pārdošanas apjomu par 19,7 % (pārdoti 270 362 automobiļi), un ierindojies trešajā vietā Eiropā starp elektrificētajiem pasažieru automobiļiem. Elektroautomobiļu pārdošanas apjoms tagad veido 39,7 % no zīmola pasažieru automobiļu pārdošanas apjoma.

Šo tendenci veicināja hibrīdo automobiļu pārdošanas apjoma pieaugums par 62 % – kopumā pārdoti 185 666 automobiļi. Austral, Clio un Capturir starp 10 visvairāk pārdotajiem hibrīdajiem automobiļiem Eiropā.

Megane E-Tech electric, kurš tika izlaists 2022. gada vidū, ir automobilis, kurš atjaunojis zīmola vietu pilnībā elektrisko automobiļu tirgū un palīdzējis piesaistīt jaunus klientus (Eiropā pāriešanas no konkurentiem biežums pārsniedz 50 %). 2023. gadā pārdoti 47 504 Megane E-Tech electric automobiļi, ierindojoties starp trim visvairāk pārdotajiem savā kategorijā Eiropā.

Renault zīmola pilnībā elektrisko automobiļu portfelis 2024. gadā paplašināsies ar Scenic E-Tech electric un Renault 5 E-Tech electric.

 2024. – vēsturisks gads Renault zīmolam, izlaižot tirdzniecībā jaunus automobiļus

2024. būs vēsturisks gads – tiks izlaisti septiņi jauni automobiļi:

Divi jauni pilnībā elektriski automobiļi – Scenic E-Tech electric, kurš piedāvā vairāk nekā 600 km sniedzamību WLTP režīmā, un Renault 5 E-tech electric – pilnībā elektriskā popkultūras ikona.

Divi jauni hibrīdie automobiļi Eiropā, tostarp Rafale E-Tech.

Jaunais Renault Master (iekšdedzes un pilnībā elektriskā versijā.

Divi jauni automobiļi tirgos ārpus Eiropas: Kardian un Renault Korea Motors 2024. gadā Renault zīmols turpinās īstenot starptautisko stratēģiju 2027. gadam. Pēc Brazīlijas un Turcijas 2023. gadā nākamais gads būs īpašs, jo šī plāna īstenošana tiks uzsākta Marokā un Dienvidkorejā.

Komentāri:

Ierakstiet savu komentāru, vai trackback atgriezieties sākumā. Jūs varat subscribe to these comments ar RSS.

Esiet draugi. Lūdzu ievērojiet pieklājību. Iztiksim bez spama.