Autodroms » Auto Ziņas

Starp Captur un Austral, Symbioz nodrošina Renault spēcīgāku pamata līmeņa pārstāvību C segmentā

2 Mai 2024  

Symbioz pievienojas “automobiļu dzīvei” saimes lepnajām rindām – gandrīz 60 gadus pēc tam, kad iznāca Renault 16 ar tā moderno, plašo un funkcionālo uzbūvi, un 40 gadus pēc revolucionārā Espace – pielāgojamā automobiļa, kurš ir vien 4,25 m garš, tomēr spēj pārvadāt septiņus cilvēkus – iznākšanas.
Symbioz ir daudzpusīgs automobilis, kurā iekļautas labākās Renault C segmenta tehnoloģijas, nodrošinot kompaktumu un plašumu, lai apmierinātu ikviena vajadzības.

Starp Captur un Austral, Symbioz nodrošina Renault spēcīgāku pamata līmeņa pārstāvību C segmentā

Interjerā saglabāts Renault “automobiļu dzīvošanai” mantojums.

Patiess “automobilis dzīvošanai” – Renault 16 tika veidots tā, lai izceltos starp konkurentiem. Iznākot 1965. gadā, tam pirmajam bija jauns virsbūves veids ar hečbekiem raksturīgo piekļuvi bagāžas nodalījumam. Renault 16 bija daudzpusīgāks par saviem laikabiedriem, un tā sēdekli varēja noregulēt “brīvdienu ceļojuma” pozīcijā. Tas bija piemērots ģimenēm, kuras meklēja savam dzīvesveidam atbilstošu automobili, vienlaikus ejot līdzi straujajām pārmaiņām sabiedrībā.

Kopš tā laika Renault ir turpinājis veidot novatoriskus ģimenes automobiļus, kas notver sava laikmeta vēsmas. Tā tas bija 1980. gadā ar Espace – automobili, kurš aizsāka revolūciju ar novatorisko vienotas telpas dizainu un modulāru izkārtojumu. Pagājušā gadsimta deviņdesmitajos gados Renault to atkārtoja ar Scénic – pirmo kompakto daudzfunkcionālo pasažieru automobili. Scénic tika veidots tā, lai tā salons atgādinātu kokonu un gādātu par pasažieru labsajūtu.

Symbioz savā būtībā ir tāds pats. Tā bagāžas nodalījumu un pasažieru salonu var pielāgot ģimenes vajadzībām, izmantojot noderīgas tehnoloģijas, kas gādā par pievienoto vērtību cilvēkiem, kompaktos izmērus, kas ir ideāli piemēroti arī braukšanai pa pilsētu, tādējādi pievienojoties garajai daudzpusīgo “automobiļu dzīvošanai” līnijai, kas atspoguļo savu laikmetu. Turpinot iesākto nesen iznākušajā Scénic E-Tech electric un jaunajā Captur, Symbioz izmantota Renault jaunā dizaina valoda.

Labākais no C segmenta

Kombinējot labāko no Renault C segmenta automobiļiem – modulāru konstrukciju, savienojamību un efektivitāti, izmantojot pieredzi un intelektu – Symbioz atbilst visaugstākajiem borta komforta standartiem gan īsos, gan tālos braucienos. Attiecīgi tā auditorija ir plaša klientu bāze. Pirmkārt un galvenokārt tas ir automobilis ģimenēm, kuras vēlas plašumu un efektivitāti, kā arī modulāru, mūsdienīgu dizainu. Tas radīts arī uzņēmumu autoparku īpašniekiem, kuri vēlas nodrošināt augstu elektrifikācijas pakāpi, vienlaikus cieši kontrolējot TCO. Abām klientu kategorijām Symbioz nodrošina bezkompromisu ieguvumus.Starp Captur un Austral, Symbioz nodrošina Renault spēcīgāku pamata līmeņa pārstāvību C segmentā

Esot pozīcijā starp Captur un Austral, Symbioz nodrošina Renault spēcīgāku pamata līmeņa pārstāvību C segmentā. Būdams vien 4,41m garš, šis jaunais modelis papildina E-Tech hybrid klāstu, kurā jau ir Arkana (4,57 m) un Austral (4,51 m), vienlaikus paplašinot E-Tech electric klāstu ar Mégane un Scénic E-Tech electric. Tas apliecina turēšanos pie Renault stratēģijas apmierināt visu lietotāju prasību spektru, būvējot divu veidu klāstu ar specializētām platformām.

Symbioz ir papilnam labāko Renault tehnoloģiju. Tam ir OpenR Link multivides sistēma ar iebūvētu Google, kā arī Solarbay tonētais stikla panorāmas jumts. Iconic versijai ir 29 jaunās paaudzes vadītāja atbalsta funkcijas, kas optimizē drošību un komfortu pie stūres.

Bagāžas nodalījums ar 624 litru tilpumu – izcili šāda izmēra automobilim – un modulārais izkārtojums ar bīdāmu sēdekli, kuru nolokot veido plakanu grīdu, padara Symbioz līdzvērtīgu vislabākajiem automobiļiem savā klasē. Vienlaikus tas joprojām ir kompakts un izveicīgs. Symbioz ir izstrādāts gan pilsētas satiksmei, gan ģimenes dzīvei – ideāls daudzpusīgums.

Jauns ģimenes automobilis, kurš ir vienlaikus draudzīgs videi un ekonomisks – Symboz sver nepilnus 1500 kg. E-Tech hybrid 145 piedziņa ar ekskluzīvu, izcili efektīvu tehnoloģiju, kas ir nepārtraukti pilnveidota kopš izlaišanas 2020. gadā, tam nodrošina vienu no labākajiem rādītājiem degvielas patēriņa un izmešu ziņā.

Sekojot Arkana, Mégane E-Tech electric, Austral un Scénic E-Tech electric, Symbioz papildina kompakto Renault automobiļu klāstu kā pēdējais automobilis Renaulution C segmenta ofensīvā.

E-Tech full-hybrid tehnoloģijai iesniegti vairāk nekā 150 patentu. Izmantojot Renault pieredzi ar Formula 1, it īpaši enerģijas atgūšanā un reģenerācijā, tā nodrošina dinamiku un efektivitāti. Virknes-paralēlajā hibrīdajā arhitektūrā divi elektromotori (36 kW elektromotors un 18 kW augstsprieguma starterģernerators) ir sakombinēti ar 69 kW (94 ZS) 1,6 l četrcilindru benzīna dzinēju, kas sasaistīts ar intelektisku vairāku režīmu “dog box” pārnesumkārbu bez sajūga, un 1,2 kWh akumulatoru.Starp Captur un Austral, Symbioz nodrošina Renault spēcīgāku pamata līmeņa pārstāvību C segmentā

Līdz pat 14 kombinācijām
Pārnesumkārbai ir četri pārnesumi benzīna dzinējam un divi pārnesumi galvenajam elektromotoram. E-Tech Hybrid 145 piedziņa kombinē iekšdedzes dzinēja un elektromotora jaudu pat 14 dažādos veidos, optimizējot degvielas patēriņu.

Uzsvars uz elektrisku darbību
Symbioz vienmēr tiek iedarbināts elektriskajā režīmā, ļaujot vadītājiem palikt pilnībā elektriskajā režīmā līdz pat 80 % laika pilsētā, ietaupot līdz pat 40 % degvielas, salīdzinot ar parasto benzīna dzinēju pilsētas ciklā. Šī piedziņa veidota tā, lai uz šosejas ļautu iekšdedzes dzinējam riteņus griezt tiešā veidā, bez vajadzības nedarbinot elektromotorus tā, kā parastajās hibrīdajās sistēmās. Ar šo Renault tehnoloģiju Symbioz optimizē degvielas patēriņu uz visa veida ceļiem, WLTP ciklā patērējot 4,6 litrus/100 km.

Komentāri:

Ierakstiet savu komentāru, vai trackback atgriezieties sākumā. Jūs varat subscribe to these comments ar RSS.

Esiet draugi. Lūdzu ievērojiet pieklājību. Iztiksim bez spama.